Gjest Sille4 Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Hei Jeg og 3 venninner skal på jentetur til København i november. Vi er mellom 20-25 år. Vi kommer med båten en fredag og skal hjem med båten igjen lørdag. Vi har tenkt å shoppe og en tur på julemarked på tivoli. Men har dere der ute noen andre forslag om hva vi bør få med oss av aktiviteter? F.eks. noen spennende utesteder/show eller lignende
Avalon Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Har ikke så mye å komme med, bare vært der engang og selv om vi var der i 4 dager så var det alt for liten tid! Tivoliet er helt supert, det anbefales å tilbringe en hel dag der. Vi var der i 4-5timer og det var ikke nok Hvis dere er ute etter god mat, så kan jeg anbefale Café Obelix i vesterbrogade. Ca. 5-10 minutter fra tivoliet. De har virkelig verdens beste burger, og jeg liker ikke hamburgere! Hold deer unna jensens bøffhus, eller bløffhus som vi liker å kalle de. Den blå planet er gøy, men er et stykke utenfor sentrum. Dyrehagen er et must!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå