Gjest Sille4 Skrevet 14. oktober 2013 #1 Del Skrevet 14. oktober 2013 Hei Jeg og 3 venninner skal på jentetur til København i november. Vi er mellom 20-25 år. Vi kommer med båten en fredag og skal hjem med båten igjen lørdag. Vi har tenkt å shoppe og en tur på julemarked på tivoli. Men har dere der ute noen andre forslag om hva vi bør få med oss av aktiviteter? F.eks. noen spennende utesteder/show eller lignende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 16. oktober 2013 #2 Del Skrevet 16. oktober 2013 Har ikke så mye å komme med, bare vært der engang og selv om vi var der i 4 dager så var det alt for liten tid! Tivoliet er helt supert, det anbefales å tilbringe en hel dag der. Vi var der i 4-5timer og det var ikke nok Hvis dere er ute etter god mat, så kan jeg anbefale Café Obelix i vesterbrogade. Ca. 5-10 minutter fra tivoliet. De har virkelig verdens beste burger, og jeg liker ikke hamburgere! Hold deer unna jensens bøffhus, eller bløffhus som vi liker å kalle de. Den blå planet er gøy, men er et stykke utenfor sentrum. Dyrehagen er et must! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå