AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Del Skrevet 14. oktober 2013 Er det godt? Tenker å blande banan med havregryn og steke det som pannekaker, men lurer på om det er noen som har smakt det? Anonymous poster hash: 4587e...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #2 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg synes det er godt og saftig. Det smaker litt som varme, moste bananer. Er nok godt med syltetøy eller noe annen topping på. Anonymous poster hash: 8175a...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Del Skrevet 14. oktober 2013 Shit, kaloribombe! Tror kanskje jeg heller ville lagd vanlige pannekaker altså. Anonymous poster hash: b78cc...2e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4 Del Skrevet 14. oktober 2013 Kaloribombe? Blir vel mer mett av dette enn vanlige pannekaker. I tillegg så spiser man mindre. Anonymous poster hash: 8175a...8f7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Offensive Pie Skrevet 14. oktober 2013 #5 Del Skrevet 14. oktober 2013 Bland inn litt vaniljekesam i tillegg, det er kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #6 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg ser for meg at vanlige pannekaker er mye bedre enn dette, og det vil vel ha omtrent det samme kaloriinnholdet. Da ville jeg heller valgt vanlige pannekaker enn noe "liksomsunt". Anonymous poster hash: b78cc...2e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #7 Del Skrevet 14. oktober 2013 http://www.gronnhverdag.no/nor/Mat-drikke/Kjoettfri-mandag/Grove-bananpannekaker Syns disse bananpannekakene er veldig gode, er ikke sukker i dem heller... Anonymous poster hash: f23a6...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #8 Del Skrevet 14. oktober 2013 http://www.gronnhverdag.no/nor/Mat-drikke/Kjoettfri-mandag/Grove-bananpannekaker Syns disse bananpannekakene er veldig gode, er ikke sukker i dem heller... Anonymous poster hash: f23a6...1c2 oops, ser at jeg har pleid å forandre oppskriften litt, pleier å bruke vanlig melk og kutte ut sukkeret. Anonymous poster hash: f23a6...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freaky Fly Skrevet 14. oktober 2013 #9 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har laget det med egg og banan, det blir godt det. Men ganske søtt (selv uten sukker), så greit med noe syrlig (feks bær) som topping 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #10 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg ser for meg at vanlige pannekaker er mye bedre enn dette, og det vil vel ha omtrent det samme kaloriinnholdet. Da ville jeg heller valgt vanlige pannekaker enn noe "liksomsunt". Anonymous poster hash: b78cc...2e5 Jeg bryr meg ikke om kaloriinnhold, da jeg er slank og får i meg lite kcal uansett så det er ikke noe å tenke på. Jeg kan heller ikke spise vanlige pannekaker, da jeg ikke bør få i meg gluten (spesielt om morgenen på tom mage) + at jeg har melkeproteinintoleranse. Det er da ikke usunt å spise bananer akkurat heller (og ja, jeg driter i fruktsukker) og det inneholder mye bra i forhold til hvetemel og sukker Anonymous poster hash: 4587e...e50 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #11 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har laget det med egg og banan, det blir godt det. Men ganske søtt (selv uten sukker), så greit med noe syrlig (feks bær) som topping Takk! -TS Anonymous poster hash: 4587e...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #12 Del Skrevet 14. oktober 2013 Bland inn litt vaniljekesam i tillegg, det er kjempegodt! Takk! Men bør ikke få i meg melk.. Hehe! Men kan tenke meg at det er godt -TS Anonymous poster hash: 4587e...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 15. oktober 2013 #13 Del Skrevet 15. oktober 2013 Så deilig å se at noen ikke tenker på kalorier - det er sjeldent... Bananpannekaker er kjempegodt, men som det ble nevnt så er jo banenene i seg selv veldig søte - tror ikke at du trenger ekstra sukker i røra. Kos deg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havanaa Skrevet 15. oktober 2013 #14 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg laget dette for en stund siden. Tror jeg brukte 1 banan, ett egg og litt havregryn. Syns det ble godt! Gøy å prøve noe litt annerledes Jeg brukte jordbærsyltetøy oppå. Har hørt at det skal være godt med kokos også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #15 Del Skrevet 15. oktober 2013 Shit, kaloribombe! Tror kanskje jeg heller ville lagd vanlige pannekaker altså. Anonymous poster hash: b78cc...2e5 80 kcal banan + 160 kcal havregryn = 240 kcal. At noen kan finne på å spise en slik kaloribombe! :O BOMBE, i say!Anonymous poster hash: 0af73...188 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #16 Del Skrevet 15. oktober 2013 Nå fikk jeg lyst på det! Er det best å bruke egg i tillegg? Hva er forskjellen mellom å bruke egg, og ikke å bruke det? Anonymous poster hash: 85ca8...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Version 2.0 Skrevet 15. oktober 2013 #17 Del Skrevet 15. oktober 2013 Du trenger ikke mer enn en banan og et egg. Topping kan for eksempel være mager kesam eller naturell yoghurt + bringebær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panda-P Skrevet 9. mars 2014 #18 Del Skrevet 9. mars 2014 Tips til steking? Mine går i oppløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freaky Fly Skrevet 10. mars 2014 #19 Del Skrevet 10. mars 2014 Tips til steking? Mine går i oppløsning. Bruker du egg i? Ikke lag de for store, lettere å få snudd de om de er litt små. Og bruk teflonpanne eller stek med nok smør. De er litt vriene, men om man er forsiktig og ikke har de for store har det gått bra for meg. Om du tilsetter en skje hvetemel kan det også hende de henger litt bedre sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #20 Del Skrevet 10. mars 2014 Shit, kaloribombe! Tror kanskje jeg heller ville lagd vanlige pannekaker altså. Anonymous poster hash: b78cc...2e5 Jeg ser for meg at vanlige pannekaker er mye bedre enn dette, og det vil vel ha omtrent det samme kaloriinnholdet. Da ville jeg heller valgt vanlige pannekaker enn noe "liksomsunt". Anonymous poster hash: b78cc...2e5 Handler alt her i livet om kalorier og varer som er sunnest mulig? Har en en frisk kropp og lever ganske sunt, så er det null problem å spise dette. Ikke alle har behov for å slanke seg og tenke på kalorier. Anonymous poster hash: fe585...5f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå