Gå til innhold

Feit eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 3 vakler når jeg sitter men bare litt ut(nesten...Nei bare litt) flat når jeg står, sånn at magen er liksom tynn og på midten kommer det en fettball, elendig å forklare... Er 3 valker når man sitter mye?

Hva er bra å spise når man vil ned litt? Må bare si at jeg ikke liker havregrynsgrøt uansett hva man har oppi, har prøvd...

Vil ned ca. 5 kg men bare litt er ok det og :)

Et annet problem er at jeg blir kvalm, KVALM av å gjøre situps. Får vondt i nakken og kvalm. Dette skjer rundt den 10. Gangen. Det går over etter 5 sekund. Er det normalt??????????

Anonymous poster hash: f3c50...ff7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 valker når man sitterer for mye. Du trenger 2,4 valker, det er bra. Evt 2,3, til nøds liksom.

Og om du ikke spiser havregrøt kan du dessverre bare glemme å gå ned i vekt, det er jo der hele nøkkelen til vektnedgang ligger.. i havregrynene.

Anonymous poster hash: eee58...6aa
  • Liker 4
Skrevet

Så det er KUN havregrøt som hjelper deg ned i vekt?

:ler:

Skrevet

Så det er KUN havregrøt som hjelper deg ned i vekt?

:ler:

haha nei, men havregrøt er jo bra viss man vil være sunn og sånt, ville bare si at ingen trengte å skrive at kunne spise det da jeg ikke liker det

Anonymous poster hash: 1d441...af7

Skrevet

3 valker når man sitterer for mye. Du trenger 2,4 valker, det er bra. Evt 2,3, til nøds liksom.

Og om du ikke spiser havregrøt kan du dessverre bare glemme å gå ned i vekt, det er jo der hele nøkkelen til vektnedgang ligger.. i havregrynene.

Anonymous poster hash: eee58...6aa

Tror du har misforstått litt. Ts skriver om vakler, ikke valker!

Anonymous poster hash: 89f11...107

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser ingen grunn til å gå ned i vekt, det høres jo bare ut som du trener lite.

Anonymous poster hash: d6f15...53e
Skrevet

TS - er du veldig ung? Dropp havregrøt og slanking. Spis heller mye grønt. Og lær deg å ta sit-ups riktig.

Anonymous poster hash: 2d6c9...027
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har bare èn diger, kan jeg få flere av havregrøt?

• Liker 1
Skrevet

TS - er du veldig ung? Dropp havregrøt og slanking. Spis heller mye grønt. Og lær deg å ta sit-ups riktig. Anonymous poster hash: 2d6c9...027

22, hehe

Anonymous poster hash: 1d441...af7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...