Gå til innhold

etter første date....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på date med en fyr, rett før helgen, han var kjempe kjekk! Og følte vi hadde god kjemi å kosa oss, vi var på Cafe i 2 timer så gikk vi en tur. Vi er blitt kjent via felles venner. Har hatt han på fb lenge,aldri truffet han, da han har spurt meg ut på Kaffe 3 ganger i løpet av ett år før jeg sa ja....

Når vi skulle skille lag ga ha meg en klem,dunket borti meg hele tia,sa at han ville komme å se hvordan jeg hadde de i den nye leiligheten, at vi burde gjør dette igjen å oftere, bare vi måtte være innendørs neste gang! For det var en smule kaldt, så sa han til slutt at vi skulle holde kontakten. og før daten vet jeg at han hadde spurt en kompis av meg hva slags jente jeg var osv. Så kompisen min sa at jeg måtte "passe" meg, fordi jeg hadde sjarmert noen av kompisene hans... hehe.

Jeg er midten av 20 årene, kom ut av langvarig forhold får 3 måneder siden.

Så dette er veldig nytt for meg. Men jeg lurer på om han sier det bare for å ver hyggelig? Fordi jeg har ikke hørt så mye fra han... hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 4bc11...ecf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er mer sannsynlig at han gjør det fordi han vil pule deg. Og/eller fordi han liker deg som person, og vil bli bedre kjent.

Anonymous poster hash: 372b5...b30
Skrevet

Bare vent på at han spør om å se deg igjen.

Ikke ta ham med opp i leiligheten - møt ham et annet sted. Dere var jo innendørs hvis dere var på café i 2 timer - han sier bare dette fordi det er mulighet for sex om han får deg til å invitere ham opp.

Anonymous poster hash: 26e38...beb
Skrevet (endret)

Vi satt ute :) hehe.

Fikk høre at han var en skikkelig fyr....

Endret av Isvann
Skrevet

Om du liker han, og om han har tatt mer kontakt med deg enn du har med ham, synes jeg forøvrig det er en dårlig idé å passivt vente på ham. Ta kontakt selv, dersom du føler det er riktig.

Anonymous poster hash: 372b5...b30
Skrevet

Hva er det egentlig du spør om?

Skrevet

Jeg prøver å ta kontakt, men synes det er vanskelig da jeg har problemer med å være frampå!

Jeg spør om om mannfolk virkelig sier som de mener i dette tilfellet, eller om han sier det bare for å være hyggelig. Siden jeg ikke har snakket noe særlig med han de siste dagene. Om han faktisk liker meg eller hva han gjør..

Skrevet

Jeg prøver å ta kontakt, men synes det er vanskelig da jeg har problemer med å være frampå!

Jeg spør om om mannfolk virkelig sier som de mener i dette tilfellet, eller om han sier det bare for å være hyggelig. Siden jeg ikke har snakket noe særlig med han de siste dagene. Om han faktisk liker meg eller hva han gjør..

Tror du han ber deg ut 3 ganger før han får et ja, om han ikke liker deg?

Skrevet

Det va jo før jeg traff han! Vet ikke hva han føler etter vi traff hverandre, jeg er litt feig. Selv om sier at vi må treffes igjen osv, siden han ikke har tatt kontakt, men jeg tok kontakt i går kveld.vet jo han har mye å gjøre om dagen å da, men....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...