Cerasus Skrevet 14. oktober 2013 #21 Del Skrevet 14. oktober 2013 Høres veldig lite praktisk ut... Jeg foretrekker heller at vi tar sol i hver vår seng, for så å stikke hjem og knulle. Ser altså ikke poenget med å være oppå hverandre hele tida - solarium er noe man tar for å bli brun, og det tviler jeg på at man blir (i alle fall ikke jevnt) dersom man befinner seg i samme solariumsseng. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 14. oktober 2013 #22 Del Skrevet 14. oktober 2013 Det er vel normalt? Har tatt det flere ganger sammen med venninner, dater ikke "solariumstype"-gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
belle_ Skrevet 14. oktober 2013 #23 Del Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har tatt med en venninne noen ganger, og forrige uke klarte jeg å lure med typen i solarium, det gikk greit det da, bortsett fra at det var litt trangt, da han er en god del lengre og bredere enn min venninne Hyggelig var det da, men litt varmt og klamt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 14. oktober 2013 #24 Del Skrevet 14. oktober 2013 Vi prøvde en gang, men jeg tror utgangspunktet var at vi skulle ha sex. Endte opp med at vi lå på siden av hverandre, det var trangt, ubehagelig og ingen av oss ble brune da halvparten av armer og bein hang utenfor, eller oppå hverandre. Vi prøvde på et slags rulleringssystem, men det funka ikke. Nå tar vi sol hver for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 14. oktober 2013 #25 Del Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Prøvde det for å ha sex en gang. Stablet i høyden. Hyggelig nok det, men det kunne ikke ramlet meg inn å gjøre om jeg ikke skulle ha sex. De sengene er trange nok fra før, om jeg ikke skulle tatt med meg en ekstra person bare for å være sosial. Endret 14. oktober 2013 av Raindrops 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #26 Del Skrevet 15. oktober 2013 Så har par sex der, hvor bakteriene florerer fra før av, og så skal nestemann som skal sole seg, legge seg naken på en varm solarieseng som ikke har blitt rengjort særlig etter økten, og i verste fall ligger oppå andres kroppsvæsker... Ikke bare kan man få kreft av å gå i solarier, man risikerer hiv og klamydia også... Anonymous poster hash: 00e36...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria12345 Skrevet 15. oktober 2013 #27 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg og venninne mine har i det siste hatt en diskusjon om det er normalt å ta solarium med kjæresten i samme solseng. Noen mener at det er helt normalt andre ikke, hva synes dere? Og gjør dere det? Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymous poster hash: c0e92...6d3 Syns det er helt normalt, sparer jo bare penger, eneste er at det kan bli litt for trangt så foretrekker å ta en hver Da jeg var 15 pleide jo jeg og venninner å dele solsenger siden vi ikke hadde så mye penger. Igjen; eneste ulempen er at det kan være trangt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 15. oktober 2013 #28 Del Skrevet 15. oktober 2013 Uhygienisk på høyt plan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HandymanOslo Skrevet 15. oktober 2013 #29 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg er ingen solariumfan, men med en jente ved siden av liker jeg det! For noen jenter er det kanskje muligheten man har til å freshe opp en kommunegrå kjæreste? :-) PS: Blir det mer flørt er det bare en bonus. For begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #30 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg har tatt sol sammen med en venninne mange ganger, og det er ikke så veldig trangt. Men da ligger vi jo hver vår vei. Har ikke tatt sol sammen med kjæresten enda, men ser for meg det kan bli trangt i solariumsseng. Men vi har jo en ståsol her, og der er det jo mye større plass, så der kan det gå. Anonymous poster hash: fb645...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå