Gå til innhold

Solarium med kjæresten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og venninne mine har i det siste hatt en diskusjon om det er normalt å ta solarium med kjæresten i samme solseng. Noen mener at det er helt normalt andre ikke, hva synes dere? Og gjør dere det? Hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: c0e92...6d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er sjelden jeg hører om gutter som gidder å ta solarium. Men hvis det er noe begge liker ser jeg ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må for det første bli utrolig trangt? Og for det andre så får man jo ikke sol over hele kroppen, det blir jo skiller? Hører selv mange gjør det, men jeg har aldri skjønt greia altså..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

Det er ikke normalt å ta solarium som mann, så å ta det sammen med kjæresten er nok enda mindre normalt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo: Hvorvidt det er normal aner jeg ikke, vet lite om hva folk driver med i solarium. Men hvordan det er fysisk mulig, sliter jeg med å forstå. Solariumsenger er jo ikke direkte brede. Hvordan i alle dager kan man skvise to folk inn i en slik?

Anonymous poster hash: 76ff3...f89
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og min tidligere kjæreste brukte noen ganger å gjøre det :) Nå er ikke vi så veldig store, så vi fikk fint plass. Skal sies at det er jeg som tar mest solarium, og han ble med en gang i blant. Veldig koselig og sosialt da. Om det er normalt eller ikke, det vet jeg ikke.. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir jo ikke brun av å ligge der med en mann som kanskje er breie enn seg sjøl. så jeg ser ikke vitsen

Anonymous poster hash: 524c8...518
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen av oss tar solarium fordi vi ikke vil ha føflekkreft, men jeg kan tenke meg at det hadde blitt trangt.

Anonymous poster hash: f13ec...59b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo: Hvorvidt det er normal aner jeg ikke, vet lite om hva folk driver med i solarium. Men hvordan det er fysisk mulig, sliter jeg med å forstå. Solariumsenger er jo ikke direkte brede. Hvordan i alle dager kan man skvise to folk inn i en slik?

Anonymous poster hash: 76ff3...f89

Man får ligge oppå hverandre da :fnise:

Anonymous poster hash: f13ec...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gamle dager hadde man et dobbeltrom på solariet på Danmarksplass i Bergen. Lurer på om de har det ennå...

Anonymous poster hash: c6cc7...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både jeg og kjæresten tar sol, vi prøvde å ta sammen en gang, men det ble for trangt.. Klart, koselig,men.. trangt!

Så vi tar heller bare hver vår solseng :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I samme solseng? Hvorfor? :vetikke:

Det har jeg aldri hørt om folk som gjør. Syns det virker fryktelig upraktisk! Ligger dere tett, og ikke er minimini små og tynne får dere jo heller ikke fullt utbytte av tiden i solarium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...