Neseblod Skrevet 5. november 2019 #61 Skrevet 5. november 2019 Pus hadde en snodig kjærlighet for prim, popcorn, kamferdrops og barnemat.
Clefable Skrevet 5. november 2019 #62 Skrevet 5. november 2019 Hun ene elsker avocado. Begge to elsker laks og tunfisk, men at katter liker fisk er vel ikke så merkelig. De omringer meg hver gang jeg har sushi.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #63 Skrevet 5. november 2019 7 minutter siden, Clefable skrev: Hun ene elsker avocado. Begge to elsker laks og tunfisk, men at katter liker fisk er vel ikke så merkelig. De omringer meg hver gang jeg har sushi. Avokado er veldig giftig for katter 😱 Anonymkode: 5f05e...dd6 3
Gjest Pompom Skrevet 5. november 2019 #64 Skrevet 5. november 2019 Pus her er i grunn altetende 🙈 men det rareste hu spiser er blomkålstilk (kokt), hu får som regel kokte grønnsaker når vi har det. Ellers er hu gaaal etter ost! Vi lærte henne å bruke kattedøra ved å motivere med ost når ingenting annet fungerte😂😂
Clefable Skrevet 5. november 2019 #65 Skrevet 5. november 2019 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Avokado er veldig giftig for katter 😱 Anonymkode: 5f05e...dd6 Bare steinen! Har selvsagt undersøkt hva de kan og ikke kan spise! Persin, som kan være giftig for dyr i store mengder, finnes i steinen og noe i skallet. Ellers er det selvsagt en veldig fet frukt, så hun får ikke noen store mengder altså. Kun et lite slikk på en bit. I store mengder kan det gi oppkast og diare pga fettinnholdet. Men ellers ufarlig. Edit: Legger ved link! https://www.felineliving.net/can-cats-eat-avocado/ https://www.dyrekassen.no/blogg/43-ting-katten-din-kan-og-ikke-kan-spise/ Anbefales her som godbit! Endret 5. november 2019 av Clefable
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #66 Skrevet 5. november 2019 Hun elsker gulerøtter. Men bare hvis de begynner å bli myke og gamle, er nesten som catnip for henne! Cheesdoodles, mais, metacamen(medisin) går rett ned. Også tar hun på meg hele tiden med forlabben 😅 jeg lærte hun å gi high-five mot kattesnop. Og nå tar det ikke slutt med den poten! Hun high fiver alt - hele tiden. Matvrak 😍 Anonymkode: 257bb...dfa
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #67 Skrevet 5. november 2019 21 minutter siden, Clefable skrev: Bare steinen! Har selvsagt undersøkt hva de kan og ikke kan spise! Persin, som kan være giftig for dyr i store mengder, finnes i steinen og noe i skallet. Ellers er det selvsagt en veldig fet frukt, så hun får ikke noen store mengder altså. Kun et lite slikk på en bit. I store mengder kan det gi oppkast og diare pga fettinnholdet. Men ellers ufarlig. Edit: Legger ved link! https://www.felineliving.net/can-cats-eat-avocado/ https://www.dyrekassen.no/blogg/43-ting-katten-din-kan-og-ikke-kan-spise/ Anbefales her som godbit! Åh det var da godt! Jeg har hele tiden fått høre hvor skummelt avokado er for pus 😶 Anonymkode: 5f05e...dd6
Clefable Skrevet 5. november 2019 #68 Skrevet 5. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Åh det var da godt! Jeg har hele tiden fått høre hvor skummelt avokado er for pus 😶 Anonymkode: 5f05e...dd6 Ja, jeg trodde også det var giftig... Og freaket ut første gang hun fikk i seg noe fra kjøkkenbenken! Ringte faktisk dyrlegen og hørte da, og de sa så lenge det ikke var store mengder, eller skallet eller stein, så var det ufarlig. Følte meg litt teit som ringte, men har også alltid hørt hvor giftig det er, så er nok en kjent myte!
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #69 Skrevet 5. november 2019 53 minutter siden, Clefable skrev: Ja, jeg trodde også det var giftig... Og freaket ut første gang hun fikk i seg noe fra kjøkkenbenken! Ringte faktisk dyrlegen og hørte da, og de sa så lenge det ikke var store mengder, eller skallet eller stein, så var det ufarlig. Følte meg litt teit som ringte, men har også alltid hørt hvor giftig det er, så er nok en kjent myte! Jeg har ringt dyrlegen for sånne ting sjøl, jeg er heller føre var 😅 Anonymkode: 5f05e...dd6 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #70 Skrevet 5. november 2019 En katt mine foreldre hadde for noen år siden spiste omtrent alt vi spiste. Favoritten var hjemmelaget pizza, og hvis ikke hun fikk et stykke med en gang så hentet hun et stykke selv. Ellers elsket hun bløtkake, kakao, druer, appelsin, appelsinjuice, banan og melkesjokolade. Virket som om katten så på oss når vi spiste og tenkte at "hvis de kan spise den maten så kan jeg også."😂 Anonymkode: e0682...180
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #71 Skrevet 5. november 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: En katt mine foreldre hadde for noen år siden spiste omtrent alt vi spiste. Favoritten var hjemmelaget pizza, og hvis ikke hun fikk et stykke med en gang så hentet hun et stykke selv. Ellers elsket hun bløtkake, kakao, druer, appelsin, appelsinjuice, banan og melkesjokolade. Virket som om katten så på oss når vi spiste og tenkte at "hvis de kan spise den maten så kan jeg også."😂 Anonymkode: e0682...180 Druer og sjokolade i flere former er giftig for katten. Anonymkode: 21290...acf
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #73 Skrevet 5. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Druer og sjokolade i flere former er giftig for katten. Anonymkode: 21290...acf Vel, så fikk nå ikke pus druer og sjokolade hver dag heller da, men en sjelden smakebit en og annen gang.. Dessuten tålte hun det godt. Er noe med å kjenne katten sin også da, slik at man vet hva den kan få smake på og ikke.. Anonymkode: e0682...180 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #74 Skrevet 5. november 2019 Han liker å slikke på en spesiell vegg på soverommet hver morgen. Den andre katten min gjør ikke dette. Jeg fatter ikke hvorfor han er så fascinert av den veggen . Anonymkode: 2a689...452
AnonymBruker Skrevet 5. november 2019 #75 Skrevet 5. november 2019 Mine grafset i seg fårikålrester fra sluket i kjøkkenvasken forleden. Anonymkode: 3c48e...b04
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #76 Skrevet 6. november 2019 Hun vil absolutt drikke av oppvaskvann i kjele selv om hennes egen skål er ren med helt nytt, rent og kaldt vann. Hun får selvfølgelig ikke lov til å drikke oppvaskvann, men har jo klart å snike det i seg mens en kjele har stått i vann i noen minutter. Anonymkode: 34a8d...529
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #77 Skrevet 6. november 2019 Jeg visste ikke at katter likte så mye rart! Min katt spiser egentlig bare kattemat, skikkelig kjiping😆 Han går ikke på bord eller kjøkkenbenken, så han vet kanskje ikke hva han går glipp av stakkar. Han får litt kattegodis av og til da💛 Anonymkode: 59585...393
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #78 Skrevet 6. november 2019 Katten min liker å "lage saft", hun er så kresen at vann kun er godt rennende fra springen. Så når hun må drikke om natten plukker hun én og én fôrkule fra matskålen og slipper de oppi vannskålen. Så slikker hun på kulene som flyter oppå vannet. Er så vittig å spionere på henne når hun holder på. Eller å se nattens kunstverk ligge i skålen om morningene. Tror det har vært oppmot 30stk oppi vannskålen en natt. Går litt svinn ja Jeg har nå begynt lage små skåler til henne med ferdig blandet "saft". Da blir hun så fornøyd at Hun drikker fra poten sin - forsøker å få en kule i labben sin så hun kan slikke på den også. Anonymkode: 257bb...dfa
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #79 Skrevet 6. november 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: Katten min liker å "lage saft", hun er så kresen at vann kun er godt rennende fra springen. Så når hun må drikke om natten plukker hun én og én fôrkule fra matskålen og slipper de oppi vannskålen. Så slikker hun på kulene som flyter oppå vannet. Er så vittig å spionere på henne når hun holder på. Eller å se nattens kunstverk ligge i skålen om morningene. Tror det har vært oppmot 30stk oppi vannskålen en natt. Går litt svinn ja Jeg har nå begynt lage små skåler til henne med ferdig blandet "saft". Da blir hun så fornøyd at Hun drikker fra poten sin - forsøker å få en kule i labben sin så hun kan slikke på den også. Anonymkode: 257bb...dfa Du må jo filme dette! Hørtes veldig morsomt ut. De er smarte og gjør mye rart disse dyrene! Mine liker ting som er forbudt, som yogurt og ost... De får en slikk med yogurt på fingeren eller en liten ostebit innimellom, herregud så håpløs jeg er. Anonymkode: 99af6...5d4 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2019 #80 Skrevet 6. november 2019 Katten vår var helt gal etter vaselin fra sånne gule bokser. Ikke at den fikk det, men kom løpende når den hørte lyden og gjorde alt for å få slikke litt. Anonymkode: 9d843...0a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå