Gjest Doh Skrevet 15. oktober 2013 #21 Skrevet 15. oktober 2013 Det eneste han spiser bortsett fra kattemat er kikerter. Har prøvd å tilby reker, fisk, kjøtt og leverpostei men det bare lukter han på før han går
LittDiva Skrevet 15. oktober 2013 #22 Skrevet 15. oktober 2013 En grønn plante jeg har. Spiser ikke gress , kun denne planten ( den er helt ufarlig, sjekket med giftsentralen ) . Gresk youghurt med jordbær smak , ingen annen youghurt. Men med denne så hyler hun helt til hun får smakebit
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #23 Skrevet 15. oktober 2013 Hun elsker morsmelk:S med engang jeg tar frem pumpa så er hun klar. hun smakte det når jeg skulle skru på tuten. da hadde hun allerede vært der å fått seg en bit. så da var den puMpinga helt bortkasta. tar aldri ynene fra flaska nå lengre. Anonymous poster hash: ff67e...659
Brimi Skrevet 15. oktober 2013 #25 Skrevet 15. oktober 2013 Salat og brokkoli liker den ene veldig godt. Og bacon, papir/papp. Hun andre liker majones godt:-p
Aurora M. Skrevet 16. oktober 2013 #26 Skrevet 16. oktober 2013 Ser flere andre har puser som liker vafler her. Gamlepusen min elsket vafler over alt på jord. Han fløy rundt med den først, kastet den høyt i været og "drepte" den før han la seg under bordet og nikoste seg med vaflen sin.. Pusina som jeg har nå er kjempekjedelig i så måte. Hun stjal en reke på kjøkkenet da hun var lita og spiste den med skallet på.. Så ble hun kjempedårlig og kastet opp, og helt siden da har hun vært livredd reker. Hun rygger forskrekket bakover hvis hun ser en. Hun kan smake på småbiter av skinke, kjøttdeig og rått kjøtt, og kokt sei er en vinner, men først og fremst elsker hun tørrforet sitt høyt og inderlig. Hvis jeg kjøper en ny pose og setter den på kjøkkengulvet før jeg har heller det i forboksen, legger hun seg over den og vokter den mens hun klemmer begge føttene rundt posen! Jeg tar det som et godt tegn på at vi i alle fall har valgt riktig for. 5
ninuska_ Skrevet 16. oktober 2013 #27 Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Ser flere andre har puser som liker vafler her. Gamlepusen min elsket vafler over alt på jord. Han fløy rundt med den først, kastet den høyt i været og "drepte" den før han la seg under bordet og nikoste seg med vaflen sin.. Så søt - åh! Endret 16. oktober 2013 av ninuska_
Minya Skrevet 16. oktober 2013 #28 Skrevet 16. oktober 2013 Hun stjal en reke på kjøkkenet da hun var lita og spiste den med skallet på.. Så ble hun kjempedårlig og kastet opp, og helt siden da har hun vært livredd reker. Hun rygger forskrekket bakover hvis hun ser en. ..men først og fremst elsker hun tørrforet sitt høyt og inderlig. Hvis jeg kjøper en ny pose og setter den på kjøkkengulvet før jeg har heller det i forboksen, legger hun seg over den og vokter den mens hun klemmer begge føttene rundt posen! Jeg tar det som et godt tegn på at vi i alle fall har valgt riktig for. Hahaha, ååh, stakkars pusen! Den siste der var jo bare supersøt da, pusen er så glad i maten sin at den skal passes på!
Ruskemor Skrevet 16. oktober 2013 #29 Skrevet 16. oktober 2013 Jente pusen elsker agurk. Det har hent flere ganger at agurken har blitt spist opp av frøkenPus, så vi ikke har hatt agurk til tacoen
She_Leiva Skrevet 16. oktober 2013 #30 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg kan bare svare for kanin, men min kanin blir helt tullete om vi har "After Eight" på bordet. Er nok med at vi forlater han alene på stua i 20sekunder, så er han oppe på bordet (noe han ALDRI gjør ellers) og tar det han får tak i. Sist gang tok han med seg hele eska som han dro for harde livet med seg i buret, heldigvis så rekker vi alltid å ta han før han får i seg noen betydelig menge, men.... 3
LittDiva Skrevet 16. oktober 2013 #31 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg kan bare svare for kanin, men min kanin blir helt tullete om vi har "After Eight" på bordet. Er nok med at vi forlater han alene på stua i 20sekunder, så er han oppe på bordet (noe han ALDRI gjør ellers) og tar det han får tak i. Sist gang tok han med seg hele eska som han dro for harde livet med seg i buret, heldigvis så rekker vi alltid å ta han før han får i seg noen betydelig menge, men.... Det er kaninen sin som vet hva som er godt Hihi.
Avalon Skrevet 16. oktober 2013 #32 Skrevet 16. oktober 2013 Den ene vår har en litt rar fetish.... ikke noe hun spiser da (heldigvis), men altså, hun ELSKER lukten av svette. Hvis mannen kommer hjem etter en sykkeltur så blir hun helt vill. Går til koseangrep på han og presser ansiktet sitt i armhulene hans. Finner hun treningstøyet hans, så angriper hun det også. Ellers har vi en hannkatt som liker og vil ha alt han ikke kan og skal spise, som ikke er bra for en pus.... kjeks, sjokolade, seigt godteri osv..
Severus Skrevet 16. oktober 2013 #33 Skrevet 16. oktober 2013 Min pelsdott blir helt gal om jeg har laget ostesuflet.
Heart7086 Skrevet 16. oktober 2013 #34 Skrevet 16. oktober 2013 Pusen vår er ikke spesielt glad i ost og enkelte typer fisk. Men, gi henne ananas, mais fra pizza eller med litt dressing på, potetgull, lasagne-kjøttdeig, ostepop, yoghurt, mm. Ellers liker hun selvsagt melk(hun blir helt tussete når jeg tar ut melkepakken, men reagerer ikke om andre i huset tar ut samme melkepakken).
Magnifique Skrevet 16. oktober 2013 #35 Skrevet 16. oktober 2013 Hei. Så morsom tråd! Katten min er veldig sær. Han kan finne på å spise f.eks. støv og andre ting som ligger på gulvet. Ser det spiselig ut og lukter godt, kan han spise det uten egentlig å ane om det faktisk er spiselig, eller ikke. Han er også veldig glad i rømme, youghurt og creme-fresh. Ormekurene bare slikker han i seg. Hvis jeg sitter og spiser noe, skal han alltid hoppe opp på bordet, eller fanget mitt, for å se hva det er. Noen ganger pleier jeg å gi han kylling, eller kalkunpålegg. Det digger han
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #36 Skrevet 17. oktober 2013 Katten min er ganske pistrete så hun liker veldig lite, men agurk og smør liker hun. Og hun liker det ikke hvis hun får det servert, da spiser hun ikke. Ligger det på benken derimot, da skal hun ha det. Mange halvspiste agurker og smørbokser full av kattehår og tungemønster her i huset.Anonymous poster hash: 5028c...7bd
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #37 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg hadde også en katt som elsket BBQ-marinade. Hun brydde seg ikke om feks vanlig kylling, men dersom det kom en pose med bbq-kylling i hus ble hun klin gæern, rev posen ut av hendene våre og rev i den til kyllingen ramlet utover gulvet, hun ble helt besatt. Vi måtte bare spise sånt ute i bilen, kunne ikke ta det med inn, for de stekte beina er jo ikke heldig for katter. Anonymous poster hash: 5ad3c...3c1 1
Rhyth Skrevet 17. oktober 2013 #38 Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Har en katt som elsker og spise papir og papp av alle slag. Ellers er han helt vill etter reker ca annenhver gang vi spiser det. Andre gangene er ikke reker interessant en gang Løk kompott er vist også ganske godt, mens biffen rørte han ikke Edit: Kom på en ting til. Han elsker og spise tapet, og finner han en liten bit på veggen som er løs klorer og biter han får og få løsnet mer og tilslutt spiser han "fangsten". Endret 18. oktober 2013 av Rhyth
Trollmor89 Skrevet 17. oktober 2013 #39 Skrevet 17. oktober 2013 Min spiser gjerne en bit av plastposen....Er det flere her som har katter avhengige av plast?
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #40 Skrevet 17. oktober 2013 Hadde en katt som var avhengig av å slikke på søppelposene. Hun var ikke interessert i vanlig plast, men sånne tynne, hvite poser man bruker på kontorer, som knitrer hadde hun helt dilla på. Har også en katt som makulerer papir, spesielt fakturaer og kvitteringer. (Innmari greit når man driver eget firma...) Anonymous poster hash: 5ad3c...3c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå