Butterball Skrevet 17. oktober 2013 #41 Skrevet 17. oktober 2013 Pusen min er veldig glad i jalapenos. Hvis jeg plukker jalapenos av pizzaen kommer han luskene og stjeler dem
The Princess Skrevet 17. oktober 2013 #42 Skrevet 17. oktober 2013 Eldstepusen elsker kanelboller Hvis vi baker kanelboller kan vi ikke la de stå på kjøkkenet ubevoktet, for da er han der med en gang.
Minya Skrevet 17. oktober 2013 #43 Skrevet 17. oktober 2013 Lykken er å se en liten pus nedfelle sitt nyeste bytte; en ukokt spaghetti. 3
Gjest Crazycatlady Skrevet 18. oktober 2013 #44 Skrevet 18. oktober 2013 Lillejenta er vel den eneste av våre katter som er interessert i vår mat. Chips med salt og pepper liker hun. Kan ikke la skålen stå ubevoktet, for da er hun der med hele trynet nedi Hun er også sånn som spiser ting som hun egentlig ikke ville spist hvis hun hadde fått det. Kan stå og slikke intenst på ostehøvelen eller ting vi ikke har fått vasket opp. En gang stod hun og slikket i seg sånn sweet and sour saus fra en stekepanne Kan heller ikke sette frem mat vi skal spise uten at vi følger med. Spesielt taco må vi være forsiktig med. Det er visst veldig spennende med mange skåler med alt mulig Mistenker at grunnen til at hun hadde mageproblemer som liten var fordi hun spiste alt hun kom over. Har stort sett sluttet med det nå.
Mango Skrevet 20. oktober 2013 #45 Skrevet 20. oktober 2013 Hun syns det er digg med ormkur (jafser i seg hele pilla), potetgull, sopp og fluer
Vorin Skrevet 20. oktober 2013 #47 Skrevet 20. oktober 2013 Da vi holdt på å flytte så hadde vi pakket ned litt i en koffert som ble stående i stuen. Hun pleide å stå på to ben og dytte den ned for så å bli skremt og løpe vekk, skjedde hver gang vi satte opp kofferten så til slutt lot vi bare kofferten ligge på gulvet . Min samboer har en liten bamse fra barndommen som vi har stående fremme ved tv-benken, den er alltid borte på morgenen når vi står opp. Hun gjemmer den forskjellige steder i leiligheten hver natt, utrolig søtt Ellers så er hun matvrak deluxe, spiser alt fra kyllingvingerben, jorbær, agurk, tomat, mais og mye mer. Uff må nesten gå og kose litt på vesla 1
Bjørn82 Skrevet 21. oktober 2013 #49 Skrevet 21. oktober 2013 Katten min liker av og til de utroligste ting. Som i sommer, da skulle han ha øl til grillskivene. Han er langhåret/skogskatt så kan skjønne det er godt å slukke tørsten med ei kald øl etter ei hel grillskive. PS! Vi måtte kutte ned på øldrikkingen fordi han ble så jævlig masete i fylla. Ellers så er det vel ikke overraskende at han som slikker seg selv i ræva ikke er så kresen i matveien heller. Salt og pepper chips, gummibjørner, catcrack aka temptation er han veldig glad i (men det er jo kattemat i utgangspunktet da) han spiser også litt grønnsaker. Agurk, sukkererter. 2
Gjest Kaida Skrevet 21. oktober 2013 #50 Skrevet 21. oktober 2013 (endret) - Endret 10. november 2013 av Kaida
Gjest blasé Skrevet 21. oktober 2013 #51 Skrevet 21. oktober 2013 youghurt is milkshake mais ELSKER aluminiumsfolie og plast - blir helt vill han ELSKER også å sitte å se på et glass bil fylt med brus. kullsyren er han tydeligvis meget facinert av!
Solknapp Skrevet 21. oktober 2013 #52 Skrevet 21. oktober 2013 Katten til mine svigerforeldre elsker tulipaner. Den blir helt vill og gal når det kommer slike blomster i hus. Hvis noen glemmer å ta de bort og de blir stående på stuebordet over natten så er blomstene borte dagen etter, og kun stilkene som står igjen De har sjekket med dyrlege og er visst ikke farlig. 1
Kite Skrevet 21. oktober 2013 #53 Skrevet 21. oktober 2013 Har to katter, og de spiser alt de kommer over som jeg "glemmer" på benken. I går lagde jeg meg kyllingwraps til niste, og i dag mårres stod det litt salat igjen i en bolle. Kattene spiste opp ALL salaten, med mais, tomat, squash og det hele. De liker også potet og mange andre rare grønnsaker.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #54 Skrevet 21. oktober 2013 Anonymous poster hash: 68610...cce
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #55 Skrevet 21. oktober 2013 :rodmer: Anonymous poster hash: 68610...cce
xxhmj Skrevet 23. oktober 2013 #56 Skrevet 23. oktober 2013 Kattungen jeg har nå elsker dipp. Haha, eller så har jeg en hund som spiser jordbær, vannmelon, osv.. Spiser alt ho.
Erica❤ Skrevet 23. oktober 2013 #57 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg hadde katt da jeg var mindre og den ELSKET tran, av alle ting...
Minya Skrevet 23. oktober 2013 #58 Skrevet 23. oktober 2013 Jeg hadde katt da jeg var mindre og den ELSKET tran, av alle ting... :skratte:
Kitty_katt Skrevet 24. oktober 2013 #59 Skrevet 24. oktober 2013 Katten min elsker oliven! Men ikke vanlige billig oliven fra dagligvaren, bare de fine dyreste fra spesialbutikker Han er også veldig glad i makrell i tomat
Chizue Skrevet 4. november 2019 #60 Skrevet 4. november 2019 Katten min er visst ikke så rar likevel 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå