Gå til innhold

Hvilke rare ting liker katten din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, overskriften er ganske selvforklarende. Liker katten din noen rare ting? Må bare spørre, for i dag spiste vi spareribs (marinert i masse BBQ-saus), og i et ubevoktet øyeblikk hoppet katten opp og begynte å spise restene.

Han liker også masse annet rart. Bl.a elsker han laks (gjerne med salt og pepper) og maiskorn. Han kan bare ikke få nok mais! Også liker han selvfølgelig brunost og melk og mer normale ting.

Ps: Katten får selvfølgelig bare menneskemat en gang i blant, og aldri mye av gangen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den katten jeg har nå er mega rar på alt annet enn matveien. Hun lukter gjerne på vår mat men spiser kun sin egen kattemat.

Den forrige katten jeg hadde ELSKET pannekaker...

Skrevet

Ts her. Kom på at han elsker banan også. Den andre katten vil bare ha kattemat (og alt hun kan få tak i ulovlig, selv om hun ALDRI hadde rørt det om det lå i matskåla. Eksempelvis svidde kålrester, en bit hamburger i brød mm)

Skrevet

Hundeører. :ler2:

Han liker å sutte på øret til cocker spaniel-'broren' sin før han sovner.

Skrevet

De fleste katter liker jo fisk og kjøtt generelt.
Min katt elsker agurk og banan.

Skrevet

Min har en greie for papir..

Anonymous poster hash: c1dfe...95d
Skrevet

Vår elsker å få medisin. Spiser gjerne tabletten hel og gaper gledelig hvis medisinen skal sprøytes i munnen.

• Liker 4
Skrevet

Våre blir helt ville når vaffeljernet kommer frem for de elsker vafler over alt. De får gjerne en smakebit og, men da er det hvertfall ikke råd å bli kvitt dem før leeenge etter at vaflene er spist. :P

Skrevet

krumkaker... ifjor gikk han helt berserk hver gang han så vi spiste krumkaker, klatret på oss og gaulet, og snek seg inn på oss helt til han fikk stjelt til seg noe. Samme med pannekaker, og mais

• Liker 1
Skrevet (endret)

Agurk, vannmelon, mais, honning og banan (den må være godt moden).

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Gjest Anastasia
Skrevet

Melon! Vet ikke hvorfor pelsdotten liker det så godt, men.. Og hvis jeg lar kaffekoppen stå framme så drikker hun det også, hvis den ikke er glovarm. Rare dyr hehe.

Skrevet

Vår elsker å få medisin. Spiser gjerne tabletten hel og gaper gledelig hvis medisinen skal sprøytes i munnen.

Oi, sånn skulle jeg virkelig ønske UVI-katten vår er akkurat nå. Bare sju dager igen av antibiotikakuren...

Enkelte av kattene vi hadde i oppveksten min fikk ikke noe bedre enn ostepop. Det var et endeløst gnål da posen kom frem på lørdager.

Skrevet

Havregrøt! De oppfører seg på samme måte med gnikking og masing når jeg koker havregrøt som når jeg koker fisk. Pusia knurrer til oss hvis vi prøver å ta fra henne skåla eller kasserollen, eller hva hun måtte få klørne i (bokstavelig talt). :)

• Liker 1
Gjest Jepp123
Skrevet (endret)

Vaffel, krumkaker, pepperkaker, paprika, hjertesalat, jarlsbergost og gjeitost. Synd hun har matallergi og kun kan spise sin spesialmat.

Endret av Jepp123
Skrevet

Min katt bruker å stjele epplejuice fra glasset mitt om jeg ikke følger med.

Barbecue saus er også populært.

Skrevet

Gamlekatta spiser yoghurt (hun får bare lokket på sånne små bokser), makrell i tomat, salsadip, tortillachips med ostesmak, ostepop, men kun den første som faller på gulvet, biffnudler med chili, fiskegrateng, vaniljesaus og bacon.

Minsten har ikke kommet over så mye rart enda, men han har gladelig spist fiskepudding, ostepop, makrell i tomat, yoghurt og grapefruktjuice så langt.

Skrevet (endret)

Potetmos er altså det beste snuppa kan få :fnise: Glemmer vi potetmosen på benken så er hun der, men to poter neddi. Skal sies at vi lager potetmosen selv, så er mengder med smør og fløte nedi der, sikkert det som frister ;) Hun får forresten IKKE lov til å være på kjøkknet, men når husets undersotter har lagt seg, da er det fritt fram :laugh:

Edit: skrivefeil

Endret av missdior

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...