Jeanine Skrevet 2. mai 2004 #1 Del Skrevet 2. mai 2004 hvis vi får en gutt neste gang skal han hete William. Men sønnen vår som vi allerede har , han har to navn hvor det føste er kort og det neste er på samme "nivå" som William. Er det noen som har forslag til et kort navn som kan passe sammen med William? Jeg er ikke fan av Per, Pål, Karl og slikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. mai 2004 #2 Del Skrevet 2. mai 2004 Litt vanskelig å si hva som kan passe når jeg ikke vet hva din første sønns første navn er.... Tenker du bare på enstavelsesnavn...? Klaus Nils Hans (er veldig fint) Tor Jan Kai Bob (He he he) Hvis det første navnet er veldig kort vil barn som regel kalle ham kun ved navn nummer to, vi har flere slike i barnehagen der jeg jobber...... Har du fex noen du kan glede ved oppkalling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Solstråle Skrevet 2. mai 2004 #3 Del Skrevet 2. mai 2004 Enstavelsesnavn jeg syns er fine er Ask Birk Bror Gard Jack Lars Mads/Mats Scott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanine Skrevet 2. mai 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 2. mai 2004 Litt vanskelig å si hva som kan passe når jeg ikke vet hva din første sønns første navn er.... Tenker du bare på enstavelsesnavn...? Klaus Nils Hans (er veldig fint) Tor Jan Kai Bob (He he he) Hvis det første navnet er veldig kort vil barn som regel kalle ham kun ved navn nummer to, vi har flere slike i barnehagen der jeg jobber...... Har du fex noen du kan glede ved oppkalling? Sønnen min sitt første navn er Noah, så det behøver ikke være enstavelsesnavn, men helst ikke mer enn to. Jeg er enig at Hans er fint, det passer bra til William. Hvis vi skal oppkalle så må det bli Lars eller Bjørn, helt ok navn, men så mange som heter det i familien (vanlig å oppkalle i vår familie..). Sønnen vår bruker hovedsakelig navn nr 2, både jeg og pappaen hans har to navn, men bruker bare det ene. Noen vil nok synes det er unødvendig med to navn når en bare bruker det ene, men vi ønsker ha det slik! Men tusen takk for tipsene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanine Skrevet 2. mai 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 2. mai 2004 Enstavelsesnavn jeg syns er fine er Ask Birk Bror Gard Jack Lars Mads/Mats Scott Lars er så absolutt en mulighet, da blir han også kalt opp etter farfaren sin! (og oldefaren) Mats kan også passe bra, ellers veldig flotte og sjeldne navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingeline -ikke logget inn Skrevet 3. mai 2004 #6 Del Skrevet 3. mai 2004 Jon William Trond William Dan William Dag William Carl William Og hvis dere mot formodning vil ha William først: William August Mads William som en annen her foreslo, synes jeg kanskje var det fineste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. mai 2004 #7 Del Skrevet 3. mai 2004 Syns igrunn Hans William var det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2004 #8 Del Skrevet 3. mai 2004 Enstavelsesnavn jeg syns er fine er Ask Mads/Mats Absolutt de fineste til William synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå