AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Del Skrevet 14. oktober 2013 Noen her som gir julestrømpe til kjæresten? Noen Tips om hva man kan ha oppi? Tenker på litt små ting. Anonymous poster hash: 9f5f1...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 14. oktober 2013 #2 Del Skrevet 14. oktober 2013 Ja. Jeg legger oppi snop, et julehefte/annet blad og litt små ting jeg finner når jeg handler, som feks juledvd, ullsokker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Del Skrevet 14. oktober 2013 Juleflax, yndlingsgodterier, sånne småting som pleier å ligge ved kasse på kondomeriet (massasjeolje osv). Alt trenger ikke nødvendigvis å være julete, man kan legge i småting man tror han vil like som feks. fiskekroker, mansjettknapper el. Men jeg forbinder hovedsakelig julestrømpen med julgodteri Anonymous poster hash: b9c65...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mariast Skrevet 26. oktober 2013 #4 Del Skrevet 26. oktober 2013 Fyller opp med godterier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenAwesome Skrevet 27. oktober 2013 #5 Del Skrevet 27. oktober 2013 julemarsipan, julesjokolade, brente mandler, osv, julehefter, og jeg pleier å gi et par småting, sånn som AB og Strange Doll nevner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 27. oktober 2013 #6 Del Skrevet 27. oktober 2013 Jeg fyller opp med godis og et julehefte. Og kanskje en dvd el annen liten pakke. Jeg forbinder også julesokk først og fremst med godteri og julekos på senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2013 #7 Del Skrevet 27. oktober 2013 Julete godis, julehefte, klementiner, juleøl og en liten pakke. Anonymous poster hash: 9db0e...86f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå