AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har nå drevet med en gutt i mange mnd. Han hadde kjæreste da vi traff hverandre og begynte å snakke og holde på. Etter ca. 1 mnd gjorde han det slutt med dama, som han ikke hadde følelser for på lenge. Men han vil ikke at vi skal bli kjærester pga. henne. Han syns ikke det er lenge nok siden det ble slutt mellom de. Vi er praktisk talt som kjærester, men han vil ikke at vi skal ha det kjærestestemplet ennå. De er jo ekskjærester, og han har jo kommet seg videre, hun må jo på en måte innse det hun også? Jeg aksepterer jo at de er venner, at de fortsatt snakker sammen og at de er med hverandre. Og det er jo ganske vanskelig for meg. I tillegg liker han nå alle profilbildene hennes. Aldri likt noen av mine. En veldig liten, men utrolig irriterende ting. Er det egoistisk av meg å synes det her blir litt feil? Det er jo på en måte jeg som gjelder nå.. Anonymous poster hash: c2c8b...635
Sillicious Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg forstår det med at han vil vente med å offentliggjøre forholdet deres enda, det gjorde jeg også da jeg gjorde det slutt med eksen og falt for en annen litt for fort etter.. Men det var ikke mtp eksen,han hadde jeg blokkert, det var egentlig for å slippe reaksjonene til andre for å være ærlig.. Men det at han fortsatt ser på facebook'en hennes, snakker med henne og liker bildene? Litt merkelig spørr du meg. Spørs om du kanskje må innse at det ikke er helt over mtp følelser mellom dem? Vet du hva de prater om og sånn da? 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Med "kjærestestempel", mener du offentliggjøring på facebook da? Jeg og kjæresten har ikke offentliggjort oss på facebook, fordi ingen av oss bryr seg om det. De som har kontakt med oss vet jo at vi er sammen uansett (altså familie og venner) så da ser jeg ikke poenget med det. Er du veldig ung? Du må huske på det at når han begynte å holde på med deg samtidig som han hadde dame, er det en sannsynlighet for at han gjør det samme med deg når han går lei av deg. Anonymous poster hash: 262fc...2b2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Enig i at det ikke alltid er lurt å hoppe for fort inn i et nytt forhold, men jeg hadde ikke likt om han hadde veldig mye kontakt med henne, at de var med hverandre alene osv. Og det med bildene hadde jeg og blitt irritert/såra for! Så du kan jo ta det opp med han Vær litt sta du også, ikke bli "offentlige" før du er sikker på at det er bare deg som gjelder for han Anonymous poster hash: d67ec...03f 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg forstår det med at han vil vente med å offentliggjøre forholdet deres enda, det gjorde jeg også da jeg gjorde det slutt med eksen og falt for en annen litt for fort etter.. Men det var ikke mtp eksen,han hadde jeg blokkert, det var egentlig for å slippe reaksjonene til andre for å være ærlig.. Men det at han fortsatt ser på facebook'en hennes, snakker med henne og liker bildene? Litt merkelig spørr du meg. Spørs om du kanskje må innse at det ikke er helt over mtp følelser mellom dem? Vet du hva de prater om og sånn da? Ja, han har jo sagt at folk kanskje ville tenkt ganske feil om han. Og det vil han jo ikke.. Hmmmm.. De snakker ikke så mye nå lenger. men det er jo ikke noe flørting, som jeg har sett ihvertfall. Han mistet jo følelsene for hun før han møtte meg, så sånn sett vet jeg jo at han ikke liker henne på den måten ennå. Syns bare det er så rart selv, føler jeg ikke kan måle meg opp mot henne, om du skjønner Anonymous poster hash: c2c8b...635
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 Med "kjærestestempel", mener du offentliggjøring på facebook da? Jeg og kjæresten har ikke offentliggjort oss på facebook, fordi ingen av oss bryr seg om det. De som har kontakt med oss vet jo at vi er sammen uansett (altså familie og venner) så da ser jeg ikke poenget med det. Er du veldig ung? Du må huske på det at når han begynte å holde på med deg samtidig som han hadde dame, er det en sannsynlighet for at han gjør det samme med deg når han går lei av deg. Anonymous poster hash: 262fc...2b2 Nei, for meg er det ikke viktig at det kommer på facebook, så lenge jeg kan kalle han kjæresten min og introdusere han som det, istedenfor en venn, så er det jo nok for meg. Det er jeg klar over. Anonymous poster hash: c2c8b...635
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #7 Skrevet 14. oktober 2013 Er du sikker på at han ikke lurer dere begge? Var det jeg gjorde med to gutter en gang, og som var grunnen til at jeg ikke ville være facebookofficial med noen av de. Anonymous poster hash: 19189...7a4 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #8 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg begriper ikke at du gidder å bli sammen med en som holdt på med deg før han gjorde det slutt med forrige dama...... Men forstår at han vil vente med å bli sammen. Det er lurt å være singel en stund etter brudd. Hopper man i noe nytt, kan det være rebound, følelser bearbeides ikke osv. Tenker han har sagt til deg at han vanligvis er veldig ordentlig, og at han seff burde gjøre det slutt med henne, før han begynte å styre med deg. Men du var såå spesiell og han bare måtte for en gangs skyld gjøre noe som ikke var bra. Snart er nok du i samme posisjon som denne eksen! Anonymous poster hash: 4cd1b...efe 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #9 Skrevet 14. oktober 2013 Enig i at det ikke alltid er lurt å hoppe for fort inn i et nytt forhold, men jeg hadde ikke likt om han hadde veldig mye kontakt med henne, at de var med hverandre alene osv. Og det med bildene hadde jeg og blitt irritert/såra for! Så du kan jo ta det opp med han Vær litt sta du også, ikke bli "offentlige" før du er sikker på at det er bare deg som gjelder for han Anonymous poster hash: d67ec...03f Men jeg føler meg så masete og slitsom bare, om jeg tar det opp med han. Selv om det er noe som sårer mg, så føler jeg ikke gutter er så flinke til å skjønne det? Anonymous poster hash: c2c8b...635
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #10 Skrevet 14. oktober 2013 Er du sikker på at han ikke lurer dere begge? Var det jeg gjorde med to gutter en gang, og som var grunnen til at jeg ikke ville være facebookofficial med noen av de. Anonymous poster hash: 19189...7a4 De hadde jo forhold på face, og det ble tatt bort. Så jeg er ganske sikker på det. Så har jeg jo møtt familien hans, jeg har sett melding av foreldrene hennes som syntes det var trist og blabla. så det er jeg veldig sikker på, altså. vet det bare er jeg som gjelder. men det er likevel slike småting jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg skal takle. kan bli litt mye. Anonymous poster hash: c2c8b...635
Sillicious Skrevet 14. oktober 2013 #11 Skrevet 14. oktober 2013 Ja, han har jo sagt at folk kanskje ville tenkt ganske feil om han. Og det vil han jo ikke.. Hmmmm.. De snakker ikke så mye nå lenger. men det er jo ikke noe flørting, som jeg har sett ihvertfall. Han mistet jo følelsene for hun før han møtte meg, så sånn sett vet jeg jo at han ikke liker henne på den måten ennå. Syns bare det er så rart selv, føler jeg ikke kan måle meg opp mot henne, om du skjønner Anonymous poster hash: c2c8b...635 Skjønner hva du mener. Han burde forstå at du føler det er litt rart da, det synes jeg. Jeg har hatt kontakt med ekser etter forhold, men det har tatt mange mnd/år mellom brudd og kontakt igjen, og da er det ikke snakk om noe flørting heller, bare vennskap. Sjalusi er en skummel ting, det må du passe deg for. Jeg tror du synes det er "greit" at han har litt kontakt med eksen sin akkurat nå,men det vil bli verre for deg og mer sjalusi etterhvert. Du må tenke godt over dette, om du er glad nok i han til å fortsette, og prøv å ta en prat med han. Ærlighet varer lengst. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #12 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg begriper ikke at du gidder å bli sammen med en som holdt på med deg før han gjorde det slutt med forrige dama...... Men forstår at han vil vente med å bli sammen. Det er lurt å være singel en stund etter brudd. Hopper man i noe nytt, kan det være rebound, følelser bearbeides ikke osv. Tenker han har sagt til deg at han vanligvis er veldig ordentlig, og at han seff burde gjøre det slutt med henne, før han begynte å styre med deg. Men du var såå spesiell og han bare måtte for en gangs skyld gjøre noe som ikke var bra. Snart er nok du i samme posisjon som denne eksen! Anonymous poster hash: 4cd1b...efe Nei, det har han ikke sagt. Han sier han har full forståelse for at jeg syns det er vanskelig å stole på han på grunn av det han gjorde mot henne. Og etter første gangen vi møttes ville han egentlig ikke at vi skulle ha så mye kontakt, til han hadde gjort det slutt. Bare jeg som var litt for utålmodig etterhvert.. Anonymous poster hash: c2c8b...635
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #13 Skrevet 14. oktober 2013 Er det forresten noen som vet om man man kan få varsler og slik når noen svarer? Hehe, nybegynner... Anonymous poster hash: c2c8b...635
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #14 Skrevet 14. oktober 2013 Vet eksen hans at han dater deg, da? Jeg synes det er greit nok å bruke litt tid før en går inn i et forhold etter et brudd (ofte ellers også, jeg er litt treg av meg) - da blir en gjerne sikrere på valget og kan bearbeide følelser eller finne tilbake til seg selv uten å involvere en helt ny partner for mye -, og det kan alltids ta tid før en føler det er riktig å kalle seg kjærester. Men jeg synes det er viktig å spille med åpne kort. Hvor lenge er "mange måneder"? Min eks fant seg ny kjæreste ca et halvt år etter bruddet mellom han og meg - vi var sammen i ni år. Jeg var bare glad på hans vegne. Samtidig var jeg jo glad det ikke skjedde etter 1-2 måneder... men egentlig mest fordi jeg ikke følte vi var oss selv ennå på det tidspunktet. Anonymous poster hash: a16a2...cb7
lillaskogfiol Skrevet 14. oktober 2013 #15 Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Vet eksen hans at han dater deg, da? Jeg synes det er greit nok å bruke litt tid før en går inn i et forhold etter et brudd (ofte ellers også, jeg er litt treg av meg) - da blir en gjerne sikrere på valget og kan bearbeide følelser eller finne tilbake til seg selv uten å involvere en helt ny partner for mye -, og det kan alltids ta tid før en føler det er riktig å kalle seg kjærester. Men jeg synes det er viktig å spille med åpne kort. Hvor lenge er "mange måneder"? Min eks fant seg ny kjæreste ca et halvt år etter bruddet mellom han og meg - vi var sammen i ni år. Jeg var bare glad på hans vegne. Samtidig var jeg jo glad det ikke skjedde etter 1-2 måneder... men egentlig mest fordi jeg ikke følte vi var oss selv ennå på det tidspunktet. Anonymous poster hash: a16a2...cb7 Endret 14. oktober 2013 av lillaskogfiol
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #16 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg tenker i hvert fall at han burde fortelle henne om dere! Samme hvor seriøst eller mindre seriøst han ser på forholdet (?) mellom ham og deg. Anonymous poster hash: a16a2...cb7
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #17 Skrevet 14. oktober 2013 Når du analyserer så mye av forholdet deres med ting som skjer på facebook, så ser jeg for meg at dere IKKE er "så og si kjærester allerede!" kjærester snakker med hverandre,de analyserer ikke ting på facebook. Går ann å vente i litt over en mnd før man hopper fra den ene til den andre! Anonymous poster hash: 53e61...63b 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #18 Skrevet 14. oktober 2013 8 måneder?! Da er han tydeligvis ikke interessert i å ha deg som kjæreste. Du er en rebound. Anonymous poster hash: 5950b...499 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #19 Skrevet 14. oktober 2013 8 måneder?! Da er han tydeligvis ikke interessert i å ha deg som kjæreste. Du er en rebound. Anonymous poster hash: 5950b...499 måten ting startet på med oss, og hvordan han ellers viser at han faktisk er forelsket i meg, i tillegg til at det er han som vil møte familien min beviser litt at jeg ikke bare er en rebound. Om han er interessert i å ha meg som kjæreste eller ikke er en annen sak. men han er jo en gutt. etter å ha hatt kjæreste i 6 år så er jeg sikker på at han heller ville ha ''levd livet'' litt, enn å forplikte seg til meg. Anonymous poster hash: c2c8b...635
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå