AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Vi har snakka i flere uker, over en måned. Vi snakka i telefon, vi snakka overalt og hele tiden. Snakket ikke jeg, sendte han alltid noe. Enten melding, snap eller ringte. Alt gikk så bra, virket som om vi var perfekte for hverandre. Han virket såå interessert.. men det viste seg at han ikke var det når det kom til stykket. Vi har aldri møtt hverandre, men vi skulle møtes. Dato var satt ganske snart og alt gikk som planlagt. Men så spurte jeg han hvilke intensjoner han hadde når det gjalt oss og om han kunne se oss som mer enn venner, og da ble han skremt. Han sluttet å snakke til meg. Vi snakket ikke på flere dager. Så klarte jeg ikke mer, jeg måtte sende noe. Det jeg fikk som svar var at han ikke kunne møte meg alikevel og at han kom til å være mye opptatt etterhvert fordi han/familien skulle flytte og eksamenstiden nærmer seg.. Jeg føler meg så ødelagt. Jeg føler meg så alene. Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke bare sa rett ut at han ikke ville noe seriøst med meg. Men til tross alt, så prøver jeg å manipulere meg selv og tenke at han faktisk ikke har tid og at jeg skjønner han.. - men aller har vel tid til å sende en melding løpet av dagen? Anonymous poster hash: 9b2c3...073 Anonymous poster hash: 9b2c3...073
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå