AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Tenker at det er så lett å fokusere på de negative tingene I hverdagen, fremfor de positive.... Litt nyskjærrig på hva folk faktisk er takknemmelig for. Jeg er takknemmelig for... 1. Å få lov å være mor til verdens beste barn !! 2. Å ha en familie på godt og vondt 3. Å ha fri tilgang på mat og vann 4. Å kunne legge meg I en seng og ikke fryse 5. At jeg ikke er fysisk syk. Anonymous poster hash: f65bc...7d4
Gjest Propelly Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 1. At jeg er frisk 2. Har verdens beste kjæreste og familie, som alltid er der for meg 3. At jeg har alle nødvendighetene som mat, vann, klær og tak over hodet 4. At jeg har alle verdens muligheter fremfor meg 5. At jeg bor i et velferdsland
Gjest Wanderlust Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 1. At jeg er frisk - veldig opptatt av å ikke ta dette for gitt! 2. At jeg har så mange gode mennesker rundt meg, både familie og venner 3. At jeg bor i Norge 4. At jeg har muligheter for å reise 5. At selv om jeg ikke er rik, så har jeg så jeg klarer meg godt med det grunnleggende og litt til
Sillicious Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 1. At jeg er fysisk frisk 2. Har verdens beste familie, kjæreste, venner 3. At jeg bor i Norge 4. At jeg har det jeg trenger for å leve, mat, vann, plass å bo. 5. At jeg fortsatt har hele livet og mange muligheter foran meg.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Synes sånne takknemlighetsgreier er vanskelige. Men jeg takker for at jeg stort sett er frisk. At jeg er selvstendig. At jeg har et godt forhold til familien. At jeg har et par gode venner. At jeg har tilgang på varmt vann og strøm. At jeg har en jobb jeg trives i, og flotte kollegaer. Anonymous poster hash: 40644...d5b
Gjest Evans Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 1) At jeg er frisk 2) At jeg bor i Norge 3) At jeg har en fantastisk samboer 4) At fremtiden ser lys ut 5) At jeg har godt vann i springen og mat i kjøleskapet
Gjest Trolletrine Skrevet 14. oktober 2013 #7 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg syns at vi som bor i Norge, virkelig har vunnet vinnerloddet i livet. Vi har det generelt såååå mye bedre enn de fleste andre her i denne verden. Men hvis jeg skal trekke frem fem ting, så tror jeg det må bli: 1. At jeg endelig har blitt mamma til verdens beste barn 2. At jeg fremdeles har alle mine kjære i live 3. At jeg og mine lever i et trygt og demokratisk land 4. At jeg har en snill, trygg og god samboer 5. At jeg og mine har daglig tilgang på mat og drikke
Gjest Raptuza Skrevet 14. oktober 2013 #8 Skrevet 14. oktober 2013 1.At vi har sjangs til å ha det varmt og koselig selv om mørketida og kulda nærmer seg. 2. Det er jo ikke så lenge til jul 3. Jeg har fri i morgen 4. Vi er snart ferdig med rommet vi oppusser. 5. Kjæledyrene har det bra
Tonka Skrevet 14. oktober 2013 #9 Skrevet 14. oktober 2013 Fin tråd! Jeg er takknemlig for: Søsknene mine At kroppen min er samarbeidsvillig og sterk At jeg alltid klarer å holde meg positiv At jeg har fem fungerende sanser Hverdagskjærligheten
Anglofil Skrevet 14. oktober 2013 #10 Skrevet 14. oktober 2013 * At jeg bor i Norge * At jeg har familie, venner og ektefelle som er glade i meg * At jeg er stort sett frisk og rask * At jeg har fått lov til å ta en utdannelse * At jeg mangler lite eller ingenting sett i verdensperspektiv Mvh Yvonne
Ghost Hunter Skrevet 14. oktober 2013 #11 Skrevet 14. oktober 2013 1. At jeg har en familie som bryr seg og støtter meg 2. Jeg har verdens beste hunder som betyr utrulig mye for meg. De er oppriktig glad i meg (liker jeg hvert fall å tro selv, høhø) 3. Jeg bor på et rolig og trygt området, føler meg trygg uansett når jeg går på tur her 4. At jeg bor i Norge. Er utrulig takknemlig for alle ordningene vi har her, jeg har fått utrulig god hjelp
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #12 Skrevet 14. oktober 2013 Barnet mitt, mitt livs glede og lykke. Anonymous poster hash: b8056...326
WinterDawn Skrevet 15. oktober 2013 #13 Skrevet 15. oktober 2013 1. At jeg vant i lotto allerede før jeg var påtenkt, og ble født i verdens beste land å bo i. 2. At jeg har en god familie og flotte venner som jeg setter utrolig stor pris på. 3. At jeg faktisk er takknemlig for alt jeg har, hver eneste dag, og ikke har blitt en av den bortskjemte gi-meg-mer-generasjonen. 4. At jeg har mulighet til å hjelpe andre i verden ved å dele på det jeg har fått. 5. At jeg er oppvokst med "trange kår" (i norsk forstand), slik at jeg forstår verdien av opplevelser, følelser, naturen og menneskeverd på en helt annen måte enn materiell verdi og den summen som dukker opp på kontoen rundt lønningstider.
Gjest løppen Skrevet 15. oktober 2013 #14 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg er takknemlig for: at jeg er født inn i familien min, de som alltid er der for meg og som jeg setter høyere enn alt! at jeg har gode venner som jeg setter ufattelig stor pris på og som jeg ikke aner hva jeg skulle gjort uten at jeg lever.. det at man våkner opp hver morgen og bare er til at jeg er født sta med fighter instinkt og alltid klarer, på forunderlig vis å reise meg uansett hvor hardt jeg faller. .at jeg kommer fra Norge. og den plassen jeg er i fra forsåvidt
Gjest Hyssingen Skrevet 15. oktober 2013 #15 Skrevet 15. oktober 2013 At jeg er så heldig å få all hjelp jeg trenger for å fikse de psykiske problemene jeg har. Har fått fantastisk hjelp hele veien. At jeg har et trygt liv i norge Jeg er takknemlig for gode bøker Takknemlig for deilige høststormer Takknemlig for at jeg har en flott familie som er glad i meg. (og for at jeg slipper å koke drikkevannet mere, for det er farsken så kjedelig!)
Barcelone Skrevet 15. oktober 2013 #16 Skrevet 15. oktober 2013 1) Den fantastiske mannen min, familie, svigerfamilie og venner. 2) At jeg bor i Norge 3) At jeg har alt jeg trenger og mere til 4) At barnet mitt kan vokse opp i et av verdens tryggeste land hvor gutter og jenter har de samme rettighetene. 5) At jeg har en jobb å gå til og som jeg stortrives i.
Emas Skrevet 15. oktober 2013 #17 Skrevet 15. oktober 2013 (endret) For en fantastisk tråd! Eg har så uendelig mykje å vere takknemmlig for, det blir vansklig å nevne berre 5 ting! 1.) Mi fantastiske familie; lisjejenta mi, og mannen min 2.) At eg bur i et land med demokrati, likestilling, velferd. I forhold til veldig mange andre land er grunnen til at vi skiftar regjering, stort sett pga "filleting". Ikkje pga korrupsjon, vold ol. 3.) At eg har hatt en fantastisk og trygg oppvekst, og god familie/svigerfamilie 4.) Eg er frisk, både psykisk og fysisk! 5.) Eg har ei solid tru. ..Kom på en ting til som eg er veldig takknemmlig for, nemlig mulighet til å utdanne meg til å bli det eg drøymer om! Endret 15. oktober 2013 av Emas
Wonders Skrevet 17. oktober 2013 #18 Skrevet 17. oktober 2013 Tenker at det er så lett å fokusere på de negative tingene I hverdagen, fremfor de positive.... Litt nyskjærrig på hva folk faktisk er takknemmelig for. Anonymous poster hash: f65bc...7d4 1. god helse 2. kjærlighet 3. jobb 4. tak over hue 5. livskvaliteten min ts, er det så basis du vil ha det eller ting i hverdagen? For etter kort tid vil denne søte tråen dø ut om vi kun skal nevne det største i livet... Jeg har en egen takke-bok som jeg elsker å lese i. Der er det mye smått og godt...
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 25. oktober 2013 #19 Skrevet 25. oktober 2013 * at jeg er frisk * at vi har en grei økonomi * at vi har tak over hodet * nok av klær å gå i * at det ikke er snø ute enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå