Gå til innhold

Spiller han spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet X i 5 mnd nå. Det har vært ganske stille de siste par månedene fordi ingen av oss tok kontakt. Jeg sluttet å ta kontakt fordi jeg trodde han ikke var interessert lengre. Han kunne plutselig virke så care og klagete når vi var sammen. Traff en kompis av han ute på byen for 2 mnd siden, og kompisen lurte på om jeg hadde begynt å date noe andre. Da jeg svarte nei, fikk jeg plutselig en mld av X som jeg ikke hadde hørt fra på de mnd. I flere uker/mnd har han nå vært interessert i å treffes. Hver gang jeg svarer ja, klarer han på en eller annen måte å avlyse sine egne avtaler. Omsider har vi nå endelig klart å møtes. Da virket han interessert og lurte på hvorfor jeg ikke hadde tatt noe kontakt i det siste og hvorfor jeg ikke hadde ringt han om det var noe som plaget meg. Pingle som jeg er svarte jeg bare: jeg vet ikke. Jeg har gått rundt som et nervevrak nå i 5 mnd. Jeg skjønner det ikke. Når jeg viser følelser eller skriver fine mld, får jeg så og si ingenting tilbake. Hver gang jeg sier i fra når han har oppført seg dårlig eller blir litt sinna kommer han springende som en hund; ringer, sender meldinger og skal "klamre" seg til meg. Er rett og slett drittlei av det frem og tilbakegreiene. Er han interessert? eller vil han bare ha meg når han ikke kan få meg?

Anonymous poster hash: 3234a...a61
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som han er interessert, men samtidig ikke helt sikker på hva han vil.Særlig når du skriver du ikke får svar fra ham på følelsesladede meldinger virker det sånn.

For mange er det skremmende å skulle gi opp singeltilværelsen.

Skrevet

min oppfattelse er at mange vil ha noe å "jakte" på. da blir det mer spennende. var sånn selv en periode men har blitt litt mer voksen nå å orker ikke å holde på sånn lenger.

Anonymous poster hash: 0300a...087
  • Liker 1
Skrevet

Det høres ut som han er interessert, men samtidig ikke helt sikker på hva han vil.Særlig når du skriver du ikke får svar fra ham på følelsesladede meldinger virker det sånn.

For mange er det skremmende å skulle gi opp singeltilværelsen.

Tusen takk for svar. Det går jo bare i en ond sirkel. Jeg føler meg som verdens dummeste når jeg endelig har tørt å vise litt følelser, og får ingenting. Da trekker jeg meg tilbake, og jakten er i gang igjen. Vi kommer jo aldri noen vei..:/

Skrevet

min oppfattelse er at mange vil ha noe å "jakte" på. da blir det mer spennende. var sånn selv en periode men har blitt litt mer voksen nå å orker ikke å holde på sånn lenger.

Anonymous poster hash: 0300a...087

Tusen takk for svar. Skjønner at jakten kan være spennende. Men når jeg gir han noe å jakte på da (ikke gir han oppmerksomhet/tar kontakt) blir han jo fornærma på hvorfor jeg ikke har ringt eller hørt fra meg. Noen tips til hvordan jeg kan gå frem uten å skremme han vekk?:)

Skrevet

Tusen takk for svar. Det går jo bare i en ond sirkel. Jeg føler meg som verdens dummeste når jeg endelig har tørt å vise litt følelser, og får ingenting. Da trekker jeg meg tilbake, og jakten er i gang igjen. Vi kommer jo aldri noen vei..:/

Det blir en ond sirkel ja:( Har erfart det selv. Jeg tror det beste er å date andre og prøve å glemme denne fyren litt.

Selv om han kanskje er interessert er det mulig at han aldri vil klare å bestemme seg.Det er også mulig han plutselig finner en annen.Vanskelig å stole på slike typer.Uansett er det den som venter som sitter skuffet igjen til slutt.

• Liker 2
Skrevet

Det blir en ond sirkel ja:( Har erfart det selv. Jeg tror det beste er å date andre og prøve å glemme denne fyren litt.

Selv om han kanskje er interessert er det mulig at han aldri vil klare å bestemme seg.Det er også mulig han plutselig finner en annen.Vanskelig å stole på slike typer.Uansett er det den som venter som sitter skuffet igjen til slutt.

Det er helt sant! Jeg har jo prøvd å komme meg videre i 2 mnd nå, men da dukker han plutselig opp igjen. Han var veldig på den at vi skulle bare date hverandre og han synes det var viktig å være ærlige med hverandre om vi begynte å date andre. Det beste er nok som du sier, og bare komme seg videre. Er vel 4 fyren som er sånn, må prøve å falle for en annen type gutt neste gang;)

• Liker 1
Skrevet

ikke noe å ha, sprellemenn..

Anonymous poster hash: e981a...c16
Skrevet

Det er jo lett å spille fornærmet, da. Og det funker jo, du kommer løpende tilbake.

Anonymous poster hash: d25e6...404
  • Liker 1
Skrevet

Huff.. du fortjener bedre enn dette TS.. alle fortjener bedre enn dette! Ikke kast bort mer tid på vinglepetter, men gå videre! <3

• Liker 3
Skrevet

Huff.. du fortjener bedre enn dette TS.. alle fortjener bedre enn dette! Ikke kast bort mer tid på vinglepetter, men gå videre! <3

Å tusen takk:) Setter pris på det. Nå har jeg gitt opp, og føler meg egentlig bare dum for at jeg ga så mye av meg selv...

Skrevet

Er lurt å holde seg unna vinglete menn. Når man blir glad i folk så er man tilbøyelig til å finne seg i langt mer enn ellers..

• Liker 2
Gjest Cartman
Skrevet

Han spiller sikkert monopol :) Gøy med spill!

Skrevet

Å tusen takk:) Setter pris på det. Nå har jeg gitt opp, og føler meg egentlig bare dum for at jeg ga så mye av meg selv...

Du skal absolutt ikke føle deg dum! Tenk de som er låst fast i slike "forhold" i flere år? Noen av oss har et større behov for å ha noen å elske enn andre, og det er ikke en negativ ting, det gjør bare at vi tar til takke med litt mer enn vi burde.

Vær bevisst når du velger å få følelser for noen neste gang, og kjenn etter om det er HAN du har følelser for, eller om det er lysten til å elske noen som setter i gang prosessen igjen.

<3 Lærer du av dine feil, blir feilene til det rette du måtte gjøre for å få kunnskap! <3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...