Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er redd for en MA, har hatt det før og dere tenker kanskje at jeg da burde vite om tegn osv, men den gangen visste jeg ikke at jeg var gravid og kroppen støtte ut det døde fosteret mange måneder senere :(

Men jeg finner veldig lite om MA annet enn på forum osv. Og jeg finner heller ikke noe statistikk på det.

Nå er jeg snart 11 uker på vei og har ikke hatt noe blødninger. er trøtt, stikker i livmora, men ikke no kvalme eller ømme pupper. Trodde det var bra nok tegn, men neida! Så leser jeg at magen til og med kan vokse fordi kroppen tror den er gravid!

Er det noen som vet om statistikk eller info om MA som ikke kommer fra forum? Gjerne kom med egne erfaringer og symptomer her, men er interessert i "harde fakta" også :)

Anonymous poster hash: 19b07...348
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt og få ordnet tidlig UL privat. Ringer du i morgen får ofte dagen etter :)

Skrevet

Ta kontakt og få ordnet tidlig UL privat. Ringer du i morgen får ofte dagen etter :)

Har time på torsdag :) Skal inn til hovedstaden til og med, for det er en klinikk der som visstnok er "best" :P

Skrevet

Har time på torsdag :) Skal inn til hovedstaden til og med, for det er en klinikk der som visstnok er "best" :P

Så bra! Er ikke godt for hode og kropp og sitte og spekulere i om alt er som det skal :)

Skrevet

Så bra! Er ikke godt for hode og kropp og sitte og spekulere i om alt er som det skal :)

Jeg vet... Hadde det ikke vært for internettet hadde jeg sikkert ikke tenkt noe på det engang!

Skrevet

Harde fakta hjelper ikke så mye, fordi det er mange faktorer man ikke finner ut av da man ikke foretar spesifikke undersøkelser av alle som mister.

Ikke engang når man ser alt er bra på UL nr.1 vil man vite om alt er bra neste måned - men høyst sannsynlig er det jo det.

Og sånn foregår det helt til man sitter selv er gammel og grå og ikke lengre lever for å ha kontroll.

Så enkelt, og så vanskelig.

Det er ingen entydige symptomer eller konsekvenser, mye kan være både alvorlig og normalt - og man må bare akseptere det og tenke at de aller fleste svangerskap faktisk blir fullført helt fint når fosteret viser seg på UL å vokse som det skal.

Anonymous poster hash: ffbdd...80d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...