AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg trenger noen seriøse tips her. Min nyblitte ekskjæreste har svært vanskelig for å forstå at det ER slutt mellom oss. Jeg venter bare på at han skal pakke sakene sine og reise tilbake til foreldrene sine, mens han tydeligvis tror at dersom han er snill imot meg og snakker om andre ting, så vil jeg glemme det hele. Nå har det vært slik i 4 dager og jeg må tydeligvis gi han inn med teskjeer hver eneste dag. Det nytter ikke å være vennlig eller noe for han misforstår eller velger å innbille seg at jeg vil forandre mening. Vi har slitt mye de siste 3 månedene og han har også snakket om å gjøre det slutt. Derfor syns jeg det er så rart at han ennå ikke har pakket sakene sine og dratt. Nå sitter han her og gråter, igjen. Jeg er så lei av det hele og føler han prøver å manipulere meg. Hele oppførselen hans de siste dagene har gitt meg så mye smerter i nakken og magen. Jeg får ikke puste! Har dere noen forslag til hvordan jeg skal få han til å reise? Jeg bor i en liten hybel langt fra min familie, og det er mitt navn på kontrakten. Han betaler ingenting her. Han har bare "flytta" inn her med en bag. Hva må jeg si og gjøre for at han skal gi meg nøkkelen min og reise ut døren med bagen sin? Jeg har begynt å innse at det ikke nytter med noen "vennlig" avslutning her. Anonymous poster hash: 31950...14c
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Ta med en ny type til hybelen, da trar han hintet Anonymous poster hash: 743d2...bac 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Be om å få nøkkelen tilbake, først og fremst. Og så pakker du for han og hjelper han å ordne billetter. Anonymous poster hash: f9bfd...7f4 5
Hecubaa Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Han høres jo stokk dum ut - med mindre du har du lagt frem bruddet på feil måte? Hvis du sier bestemt at det er slutt og at han skal reise så er det jo helt sært av han å ignorere det! 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg sa det senest igår at det er slutt, og han var enig. Men idag kommer han og snakker om andre ting vedrørende jobben og skolen som om ingenting var hendt? Han nekter å gi meg nøkkelen. Og bagen er allerede pakket for 4 dager siden. Foreldrene hans bor bare to timer unna. Anonymous poster hash: 31950...14c
curlygirly94 Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 Dette tenker jeg kan blir litt overvelmende. Men jeg er enig i det som har blitt sagt om at du må få nøkkelen tilbake i og med at det er din hybel og du som betaler. Lykke til ! 1
Gjest BettyBoop Skrevet 14. oktober 2013 #7 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg trenger noen seriøse tips her. Min nyblitte ekskjæreste har svært vanskelig for å forstå at det ER slutt mellom oss. Jeg venter bare på at han skal pakke sakene sine og reise tilbake til foreldrene sine, mens han tydeligvis tror at dersom han er snill imot meg og snakker om andre ting, så vil jeg glemme det hele. Nå har det vært slik i 4 dager og jeg må tydeligvis gi han inn med teskjeer hver eneste dag. Det nytter ikke å være vennlig eller noe for han misforstår eller velger å innbille seg at jeg vil forandre mening. Vi har slitt mye de siste 3 månedene og han har også snakket om å gjøre det slutt. Derfor syns jeg det er så rart at han ennå ikke har pakket sakene sine og dratt. Nå sitter han her og gråter, igjen. Jeg er så lei av det hele og føler han prøver å manipulere meg. Hele oppførselen hans de siste dagene har gitt meg så mye smerter i nakken og magen. Jeg får ikke puste! Har dere noen forslag til hvordan jeg skal få han til å reise? Jeg bor i en liten hybel langt fra min familie, og det er mitt navn på kontrakten. Han betaler ingenting her. Han har bare "flytta" inn her med en bag. Hva må jeg si og gjøre for at han skal gi meg nøkkelen min og reise ut døren med bagen sin? Jeg har begynt å innse at det ikke nytter med noen "vennlig" avslutning her. Anonymous poster hash: 31950...14c Stakkars. Han er in denial
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #8 Skrevet 14. oktober 2013 Ta nøklene fra han og sett bagen utenfor når han ikke er hjemme. Anonymous poster hash: 68c98...7e5
Gjest BettyBoop Skrevet 14. oktober 2013 #9 Skrevet 14. oktober 2013 Ta nøklene fra han og sett bagen utenfor når han ikke er hjemme. Anonymous poster hash: 68c98...7e5 Hun trenger ikke være bitchy da, men Ts du må si til han at du trenger ast han flytter ut så snart som mulig og at han må komme seg videre i livet.
Gjest Evans Skrevet 14. oktober 2013 #10 Skrevet 14. oktober 2013 Høres ut som han har det vondt og ikke vil innse at det er over mellom dere. Sett deg ned med han og få han til å forstå at det er for hans eget beste om han flytter ut, da det bare vil være å ta salt i sårene og bli boende lenger og ikke innse at det ikke fikser seg av seg selv denne gangen. Ikke vær slem mot han. Han har ikke gjort noe annet enn å være litt treg.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #11 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg sa det senest igår at det er slutt, og han var enig. Men idag kommer han og snakker om andre ting vedrørende jobben og skolen som om ingenting var hendt? Han nekter å gi meg nøkkelen. Og bagen er allerede pakket for 4 dager siden. Foreldrene hans bor bare to timer unna. Anonymous poster hash: 31950...14c Hva mener du med at han nekter å gi deg nøkkelen? Krev den. Gå og ta den. Ring foreldrene hans og be de komme og hente han. Anonymous poster hash: f9bfd...7f4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #12 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har ikke lyst til å være snill og grei med han lenger. Han har utnyttet min snillhet til fulle og fortalt meg masse løyner, noe jeg ikke vil komme inn på her. Mtp det så har jeg ikke noe ønske om å sitte ned med han og snakke med han for det er nettopp da han ser mulighet til å snu meg rundt. Noe jeg ikke ønsker. Han går rundt med nøkkelen i bukselomma så hvordan skal jeg få tatt den uten at han misforstår? Hva er mest effektivt å si for å få tilbake nøkkelen og slik at han tar bagen sin og går? Anonymous poster hash: 31950...14c
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #13 Skrevet 14. oktober 2013 Bytt lås... Anonymous poster hash: 30279...c86 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #14 Skrevet 14. oktober 2013 Du kan jo si at om han ikke gir deg nøkkelen og drar frivillig, så ringer du politiet og får han kastet ut. Anonymous poster hash: ee40f...00f 3
Avalon Skrevet 14. oktober 2013 #15 Skrevet 14. oktober 2013 Ta nøkkelen når han tar av seg buksa da, han sover vel ikke i den. Eller si at du kontakter politiet og eller husvert ang. nøkkelen. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #16 Skrevet 14. oktober 2013 ring snuten Anonymous poster hash: 7b6d6...4a1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #17 Skrevet 15. oktober 2013 Hatt det samme problemet. Vi gjorde det slutt, men han forstår ikke problemet. Han tror jeg bare tuller og tror at han kan endre på det, men går alltid i "fella" når han sier at han skal slutte. Også bare fortsetter han med det samme. Tror du bare må gjøre ting single gjør og bevise at det virkelig er slutt. Anonymous poster hash: 07cd2...96a
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #18 Skrevet 15. oktober 2013 Har du noen guttevenner du kanskje kan ta med deg hjem på besøk? Når han allerede er så barnslig at han nekter å respektere dine ønsker er det jo ikke mye mer å gjøre en å være enda mer tydelig på at du ikke vil ha han. Politiet kan fungere så lenge han ikke står på leiekontrakten. Anonymous poster hash: 0d613...cab
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #19 Skrevet 15. oktober 2013 Få nøkkelen. Ta den mens han sover. Sett en tidsfrist for når du vil han skal være ute, og si det klart i fra til han. Om han nekter, ring politiet, du er leieboeren. Han er da i praksis en intrenger. Trusselenom politi vil trolig være ok Anonymous poster hash: 14d1b...d23
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #20 Skrevet 15. oktober 2013 Få nøkkelen. Ta den mens han sover. Sett en tidsfrist for når du vil han skal være ute, og si det klart i fra til han. Om han nekter, ring politiet, du er leieboeren. Han er da i praksis en intrenger. Trusselenom politi vil trolig være ok Anonymous poster hash: 14d1b...d23 vil være nok, ikke ok, skulle det stått.Anonymous poster hash: 14d1b...d23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå