Sassenach Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Noen som har erfaring med produkter fra Nimue? Er veldig interessert i å teste, men er litt skeptisk da jeg går på Differin-behandling for øyeblikket. :-)
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #2 Skrevet 3. november 2013 Ja. Den Purifier'en deres fikset huden min på to netter, mens differin gjorde den myyye verre. Bruker du differin krem eller gel forresten? Anonymous poster hash: 5f7e0...bba
Sassenach Skrevet 3. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2013 Brukte gel, men måtte skifte til Finacea når huden min fortsatt ble irritert etter 5 uker med behandling. Var som om jeg aldri kunne lukke øynene ordentlig, så stiv i maska ble jeg. Haha! Bruker Nimue sin Cleanser Lite og Exfoliating Enzyme. Meget fornøyd med disse. :-) Fuktighetskremen Moisturiser Lite fikk jeg dessverre kviser av og Conditioner Lite føler jeg legger seg som en hinne på huden. Imponerende merke, men som med mange andre: du finner noen favoritter mens andre er det bare å sky unna. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå