Thomasine Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Hei. Har ei venninne som er veldig fornøyd med sine vippeextentions. Hun etterfyller hver 4 - 6 uke. Nå vil jeg bare høre hva andre som har gjort dette mener? Er det slik at mine egne vil falle av eller blir dårligere (kortere, sprøere o.l) eller utgjør det ingen forskjell på mine egne?! Er det bare de som blir satt på som faller av og må fylles på igjen?
Gjest Lulu1 Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg synes det er kjempe fint når alt sitter som det skal, men det ødela mine vipper. Prøvde det på en proff salong, og vippene satt bra i en uke, men så datt to sånne "punkter" av, og da så det jo kjempe rart ut. Dette var også på en lørdags ettermiddag så det gikk ikke å fikse på før mandag, så jeg endte med å ta de av så skånsomt som mulig da jeg ikke ville gå ut som en tulling, også var det kommet lim på egne vipper så jeg endte med å ødelegge vippene mine. De vokste jo ut igjen, men anbefaler det aldri til noen..
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Man skal jo ALDRI ta av vippene selv, da mister man sine egne også. Så akkurat det er din egen feil. Jeg har tatt det to ganger på en-to mnd og med påfyll en gang. Må ta påfyll hver 2 uke. Men det kommer ann på hvor fort dine egne vipper vokser. Extension vippene faller av naturlig, når dine egne har vokst ut. Det er bare de som faller av man setter på igjen ja (nye såklart); men etter viss anntall tid må man nok ha et helt nytt sett. Jeg er veldig fornøyd, men ikke lommeboka. Anonymous poster hash: 88c71...036
Gjest Lulu1 Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Men det satt flere vipper på de to som datt av også, men jeg gjorde det naturligvis værre.
FantasDick Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg setter på punktvipper som varer i 3-4 uker selv. Koster nesten ingenting, men krever litt øvelse - eller en venninne som kan sette på. Mine egne vipper har ikke tatt skade what so ever av det, etter det jeg kan se. River de ikke av, men bruker limløser om jeg må ta de av.
Aviendha Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg prøvde vippeextensions for første gang i sommer. Det så litt voldsomt ut den første dagen, siden jeg til vanlig har korte, lysebrune vipper, og nå plutselig hadde kjempelange. Noen av vippene falt av etter noen dager, men da så det mer naturlig ut. Hos meg varte de i nesten fire uker, men det så litt stusslig ut på slutten.. Orket ikke bruke penger på å fylle på, så jeg pirket av de få som satt igjen. Mine egne ble naturlig nok litt kortere og mindre fyldige, men de vokser rimelig raskt ut igjen.
Thomasine Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2013 Hmmm...ja, da har jeg fått to sider av saken og det var det jeg håpet! Det er vel slik at man kan velge lengden på vippene selv? Vil ikke se ut som et dådyr heller. Vil det skal se mest mulig naturlig ut og slik at jeg kanskje ikke behøver bruke særlig mascara selv? Har mørke vipper naturlig, men synes de er blitt kortere med årene... :/
laperla Skrevet 14. oktober 2013 #8 Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Hei. Har ei venninne som er veldig fornøyd med sine vippeextentions. Hun etterfyller hver 4 - 6 uke. Nå vil jeg bare høre hva andre som har gjort dette mener? Er det slik at mine egne vil falle av eller blir dårligere (kortere, sprøere o.l) eller utgjør det ingen forskjell på mine egne?! Er det bare de som blir satt på som faller av og må fylles på igjen? Hei Jeg etterfyller hver 14. dag. Det er kanskje ikke strengt talt nødvendig, kunne sikkert ventet i 3 uker mellom om hver etterfylling. Iflg. hun som gjør vippene, er det vanlig å etterfylle mellom 3 - 6 uker. Noen venter også 8 uker. Det spørs helt hvor nøye en er. Har hatt på mine singelvipper konstant siden april, og mine egne vipper har vokst seg lengre, og de har ikke tatt skade av behandlingen. Nå kan jeg ikke svare for hvordan alle etterfyller... Men der jeg går, tar hun av de vippene som er løse eller som er i ferd med å falle av. Deretter fyller hun på alle ledige vippehår med extension. Endret 14. oktober 2013 av laperla
laperla Skrevet 14. oktober 2013 #9 Skrevet 14. oktober 2013 Hmmm...ja, da har jeg fått to sider av saken og det var det jeg håpet! Det er vel slik at man kan velge lengden på vippene selv? Vil ikke se ut som et dådyr heller. Vil det skal se mest mulig naturlig ut og slik at jeg kanskje ikke behøver bruke særlig mascara selv? Har mørke vipper naturlig, men synes de er blitt kortere med årene... :/ Lengde og form på vippene kan du bestemme selv. Vippene kommer ulik lengde, form og tykkelse. Min erfaring er at en kan like gjerne ta hakket lengre og tykkere vipper enn en hadde tenkt seg, for en blir veldig fort vant til å ha disse flotte, lange vippene. Jeg bruker lange, tykke vipper. Mascara har jeg ikke behov for. Hvis du skal bruke mascara, må du kjøpe en variant som er beregnet på å bruke på extensions. Ha i bakhodet at mascaraen vil være med å å korte ned holdbarheten på vippene. Derimot bruker jeg en vippekost som jeg grer vippene på plass med. Spesielt viktig etter dusj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå