AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Det er jo sånn at man lett får mange utrivelige svar f.eks her inne hvis man skriver om å være det...Selv om man skulle tro at det er veldig naturlig... Anonymous poster hash: 70206...5d8
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Det er ikke tabu å være singel og kåt. Kan du linke til eksempler på hvor du har skrevet om dette hvor du har fått utrivelige svar? Anonymous poster hash: f3284...ed6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Kanskje fordi folk ser på det som en selvfølge? De fleste mennesker blir kåte. Folk undrer seg dermed over motivasjonen bak å opplyse KG om at en er kåt og spekulerer i utrivelige ting. Interessen for å kommentere saklig går dermed ned. Du opplyser ikke om at du må på do eller er trøtt? Like naturlige saker. Like underlig å opplyse om. Anonymous poster hash: 6b5c8...05f
Mike Waters Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Fordi det er en uting å rette sin seksualitet mot andre enn sin partner og om man ikke har en partner da er det ingen å rette den mot. Kåthet uten et romantisk rettet mål er destruktivt, farlig og sinnsforvirrende 6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Det er ikke tabu å være det,men det er tabu å mase om det på nettet. Kan man synke lavere liksom?? Anonymous poster hash: 1c31e...099 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 Fordi det er en uting å rette sin seksualitet mot andre enn sin partner og om man ikke har en partner da er det ingen å rette den mot. Kåthet uten et romantisk rettet mål er destruktivt, farlig og sinnsforvirrende Neida,kåthet er en vakker naturlig følelse som bør deles og snakkes om overalt,mens man danser naken i åpent landskap med feer, engler og ståpikk Anonymous poster hash: 1c31e...099 4
Gjest .-L-. Skrevet 14. oktober 2013 #7 Skrevet 14. oktober 2013 Ser ikke noe gale i å være kåt så lenge man ikke er ekkel mot andre.
Mike Waters Skrevet 14. oktober 2013 #8 Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Neida,kåthet er en vakker naturlig følelse som bør deles og snakkes om overalt,mens man danser naken i åpent landskap med feer, engler og ståpikk Anonymous poster hash: 1c31e...099 Pøh, du kan utvikle svekkede sjelsevner av å strene for langt unna den ferdigstiplede partnerstien og kåthet er demonenes måte å lokke deg inn i evig fortapelse i den brennende skjærsilden. Se også opp for hår i håndflaten! Ironiflagg overflødig Forøvrig fikk du pluss av meg for den - artig! Endret 14. oktober 2013 av Mike Waters
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2013 #9 Skrevet 14. oktober 2013 Fordi det er en uting å rette sin seksualitet mot andre enn sin partner og om man ikke har en partner da er det ingen å rette den mot. Kåthet uten et romantisk rettet mål er destruktivt, farlig og sinnsforvirrende Noe helt utrolig også.
Mike Waters Skrevet 14. oktober 2013 #10 Skrevet 14. oktober 2013 Ser ikke noe gale i å være kåt så lenge man ikke er ekkel mot andre. Okey, det han over her sa da. Fornøyd nå?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #11 Skrevet 14. oktober 2013 Kommer an på hva du mener med "skrive om å være det". Hvis det er innlegg av typen "jg er naken og kåt er du sexy , mmm" så får man kanskje noen svar man ikke ønsket. Anonymous poster hash: 0c2b9...6bf
Gjest .-L-. Skrevet 14. oktober 2013 #12 Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Okey, det han over her sa da. Fornøyd nå? Nei, kan ikke si altså. Nå er vel menn en del værre på dette føler jeg, men er damer som tafser, og gnikker seg inntil på byn for eksempel også. Liker det ikke. Så synes jeg det er så kleint når jeg ser menn stå med siklende blikk etter en dames pupper eller rumpe. De gjør det så tydelig også.. Kan holde kåtskapen for seg selv, og dersom man først skal vise det til noen, så burde jo det være med en man vet vil sette pris på det. Trenger ikke å være en kjæreste, men en man flørter med ute for eksempel. Endret 14. oktober 2013 av .-L-. 2
Mike Waters Skrevet 14. oktober 2013 #13 Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Nei, kan ikke si altså. Nå er vel menn en del værre på dette føler jeg, men er damer som tafser, og gnikker seg inntil på byn for eksempel også. Liker det ikke. Så synes jeg det er så kleint når jeg ser menn stå med siklende blikk etter en dames pupper eller rumpe. De gjør det så tydelig også.. Kan holde kåtskapen for seg selv, og dersom man først skal vise det til noen, så burde jo det være med en man vet vil sette pris på det. Trenger ikke å være en kjæreste, men en man flørter med ute for eksempel. Jeg tror du misforstår meg her, jeg var enig med deg i innlegget ditt "Ser ikke noe gale i å være kåt så lenge man ikke er ekkel mot andre." og mente vel egentlig mer at det var bedre sagt enn alt det krasse fjaset jeg serverte Sikling er lite sjarmerende med mindre man er St. Bernhardshund eller baby - evt. begge deler. Endret 14. oktober 2013 av Mike Waters
Gjest .-L-. Skrevet 14. oktober 2013 #14 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg tror du misforstår meg her, jeg var enig med deg i innlegget ditt "Ser ikke noe gale i å være kåt så lenge man ikke er ekkel mot andre." og mente vel egentlig mer at det var bedre sagt enn alt det krasse fjaset jeg serverte Sikling er lite sjarmerende med mindre man er St. Bernhardshund eller baby - evt. begge deler. Oja, beklager, fulgte ikke med i timen her
Steinar40 Skrevet 14. oktober 2013 #15 Skrevet 14. oktober 2013 Det er jo sånn at man lett får mange utrivelige svar f.eks her inne hvis man skriver om å være det...Selv om man skulle tro at det er veldig naturlig... Anonymous poster hash: 70206...5d8 Fordi det passer seg best å holde det for seg selv. Det er ikke alt sant som skal sies.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #16 Skrevet 14. oktober 2013 JEG ER SINGEL OG VELDIG KÅT!!!!! Anonymous poster hash: 3e6ec...bc3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå