AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #41 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg skriver stort sett som AB fordi jeg har vært aktiv her i mange år, og jeg måtte begynne å bli mer og mer forsiktig med hva jeg skrev, fordi man små drypp kan gjøre at noen etter hvert skjønner hvem jeg er. Det er viktig for meg å ikke bli gjenkjent pga. jobben min. Har en plan om å slette meg og starte under et nytt brukernavn snart, men først vil jeg ta en liten opprydding i innleggene mine, og dette har jeg ikke tatt meg tid til ennå. Jeg vil også si at det er ikke alltid åpenbart for andre hvorfor noen skriver som AB, men det kan være en grunn for den som skriver. Jeg har f.eks. kjent igjen noen her inne fordi jeg har sett samme problemstilling i statusen deres på Facebook, eller vi har diskutert en hendelse IRL, og de har ordlagt seg/fortalt historien på samme måte. Det er også mange her som kanskje tror de er veldig anonyme, men etter å ha lest en del av innleggene deres vet jeg både alder, bosted, utseende, navn og alder på barn, navn på kjæledyr, jobbsituasjon/arbeidsplass, sivilstatus etc. Da er det ikke så veldig vanskelig å finne ut hvem det er. Kanskje ikke så farlig for en del, men jeg ville ikke likt det selv. Anonymous poster hash: 1a07c...418
Tonka Skrevet 15. oktober 2013 #42 Skrevet 15. oktober 2013 Dette var interessant lesning faktisk. Har lurt lenge på hvorfor så mange poster som AB når man skriver om vaffelrøretips eller hva man synes om...UGGS.... Og nå er jeg mye klokere. Tror aldri jeg har postet som AB.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #43 Skrevet 15. oktober 2013 For min del er det mest en vanesak når jeg krysser av for anonym når jeg svarer i helt upersonlige emner. Ellers synes jeg ikke man trenger å ha skrevet mange innlegg før det begynner å bli mulig å identifisere en bruker - i det minste sånn at man kjenner igjen gamle brukere med nytt nick, at man kjenner vedkommende irl skjer jo ikke så ofte. I mer private eller "engasjerende" emner synes jeg det er fint å være anonym. Anonymous poster hash: c5496...5d4
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #44 Skrevet 15. oktober 2013 Noe spesielt, for å si det pent.. Og det ble ikke mindre spesielt av at du hekter på stjernetegn i tillegg. Mvh vantro tvilling Jeg er verdens mest langsinte person, kanskje på hele KG! Glemmer ALDRI om noen er frekk mot meg, har en hatliste lang som et år. Anonymous poster hash: 5c4b4...9d2
Gjest Vampen Skrevet 15. oktober 2013 #45 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg er verdens mest langsinte person, kanskje på hele KG! Glemmer ALDRI om noen er frekk mot meg, har en hatliste lang som et år. Anonymous poster hash: 5c4b4...9d2 Det hørtes veldig slitsomt ut, for din del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå