Gjest crazycatlady Skrevet 14. oktober 2013 #21 Skrevet 14. oktober 2013 Greit om man skriver mye personlig, jeg ser den. Ante ikke at det gikk å søke på brukernavn her inne nemlig. Men hva med de mange AB-ene som er anonyme bare for å komme med frekke kommentarer? De som irriterer meg. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #22 Skrevet 14. oktober 2013 vil ikke bli kjent igjen på dette stygge nettstedet. Anonymous poster hash: 6ea88...76b 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #23 Skrevet 14. oktober 2013 Greit om man skriver mye personlig, jeg ser den. Ante ikke at det gikk å søke på brukernavn her inne nemlig. Men hva med de mange AB-ene som er anonyme bare for å komme med frekke kommentarer? De som irriterer meg. De irriterer meg og mange andre også. Jeg tenker at folk som skriver sånt har små peniser. Eller mensen. Utrolig barnslig å angripe folk på et forum hvertfall. Anonymous poster hash: 5c4b4...9d2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #24 Skrevet 14. oktober 2013 Greit om man skriver mye personlig, jeg ser den. Ante ikke at det gikk å søke på brukernavn her inne nemlig. Men hva med de mange AB-ene som er anonyme bare for å komme med frekke kommentarer? De som irriterer meg. Er ikke sikkert vi er på de samme forumene, men der jeg er innom har like mange frekke kommentarer fra "brukernavn" som AB-ere. Uansett - fra http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=597183&page=1&#entry9857824 "AB funksjonen er en funksjon som er kommet for å bli i forumet, vi ønsker å tilby brukerne en mulighet for å kunne poste anonymt enten det gjelder sensitive spørsmål eller ikke. Mange bruker funksjonen for å ivareta sin anonymitet på nettet og dette aksepterer vi. ". Anonymous poster hash: 87b8e...e33 5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #25 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg er anonym fordi jeg vil. Skrev tidligere med nick, og uten jeg noengang har vært ufin med andre, fikk jeg folk som mente at jeg kunne ikke si ditt eller datt, for jeg hadde jo sagt så og så i en tråd 2 år tilbake i tid! Etter et par av de, begynte jeg å bruke anonymknappen mer og mer, jeg er ikke her for å måtte stå til rette for hva andre skulle mene om meg. Anonymous poster hash: a2c8e...20b 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #26 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg blir så sint på de idiotene som leter opp gamle tråder, og angriper ut fra de. På hvilken måte er det relevant at man har hatt seg med 15 stykker, hvis man diskuterer barneoppdragelse etter Charterfeber? Sier litt om hvor umoden den personen er. Akkurat det samme som skjedde meg 9/6 kl 12:55. Anonymous poster hash: 5c4b4...9d2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #27 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg skriver mye under nick, og er nok til en viss grad gjenkjennelig. Haker av for AB når trådene omhandler sensitive temaer, og også innimellom ellers fordi jeg ikke ønsker at absolutt alt skal være søkbart. Hadde det ikke vært for søkefunksjonen ville innleggene druknet i mengden etter hvert (jeg er ikke så spennende at noen hadde giddet å lete seg igjennom en million tråder). Men når brukernavnet kan søkes på og alt du noen sinne har skrevet kan finnes på noen sekunder synes jeg det er greit å være anonym iblant. Anonymous poster hash: 88255...bf3 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #28 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg skriver mye under nick, og er nok til en viss grad gjenkjennelig. Haker av for AB når trådene omhandler sensitive temaer, og også innimellom ellers fordi jeg ikke ønsker at absolutt alt skal være søkbart. Hadde det ikke vært for søkefunksjonen ville innleggene druknet i mengden etter hvert (jeg er ikke så spennende at noen hadde giddet å lete seg igjennom en million tråder). Men når brukernavnet kan søkes på og alt du noen sinne har skrevet kan finnes på noen sekunder synes jeg det er greit å være anonym iblant. Anonymous poster hash: 88255...bf3 Enig, skulle ønske at de avskaffet det. hva skal et egentlig gjøre nytte for? Anonymous poster hash: 6ea88...76b
Gjest Vampen Skrevet 14. oktober 2013 #29 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg blir så sint på de idiotene som leter opp gamle tråder, og angriper ut fra de. På hvilken måte er det relevant at man har hatt seg med 15 stykker, hvis man diskuterer barneoppdragelse etter Charterfeber? Sier litt om hvor umoden den personen er. Akkurat det samme som skjedde meg 9/6 kl 12:55. Anonymous poster hash: 5c4b4...9d2 Dato og klokkeslett? To ganger? Er dette en parodi på noe? 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #30 Skrevet 14. oktober 2013 Dato og klokkeslett? To ganger? Er dette en parodi på noe? Parodi? Nei. Langsint skorpionfrøken? Jepp. Anonymous poster hash: 5c4b4...9d2 1
Gjest Summers Skrevet 14. oktober 2013 #31 Skrevet 14. oktober 2013 Greit om man skriver mye personlig, jeg ser den. Ante ikke at det gikk å søke på brukernavn her inne nemlig. Men hva med de mange AB-ene som er anonyme bare for å komme med frekke kommentarer? De som irriterer meg. Enig, i tillegg blir debatten uoversiktelige. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #32 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg bruker det fordi jeg ikke vil ha alt for mange innllegg knyttet opp mot min bruker. I tillegg er det greit når man diskuterer saker som innvandring, der mennesker med svært spesielle meninger er aktive. Anonymous poster hash: 6a20a...c89
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #33 Skrevet 14. oktober 2013 Fordi jeg ikke ønsker å bli gjenkjent. Jeg er i overkant paranoid nemlig. Anonymous poster hash: 4a84d...cd4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #34 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg var her inne før med Nick, valgte å slette meg etter endel ekle angrep. Bestemte meg for at om jeg skulle bli med igjen skulle jeg kun poste som AB. Enkelte her inne er rett og slett så ufine at jeg vil ikke ha brukernavn knyttet opp mot meninger jeg har. Anonymous poster hash: 30a2f...ce2 Støtter den. Jeg har også blitt angrepet for uskyldige ting som jeg har spurt om/skrevet. Glemmer ikke den gangen jeg spurte om råd i en presserende og vond sak og noen av brukerne gikk til verbalt/skriftlig angrep på meg. Jeg har også slettet meg og skriver nå under ab. Anonymous poster hash: e9b1f...6fc 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #35 Skrevet 15. oktober 2013 Det har ingen noe med, men det skal ikke mange innlegg til før man skjønner hvem folk er, mye mindre enn det folk tror... Anonymous poster hash: 5374f...af2 Hva= Du skjønner hvem folk som kun skriver som AB er? Anonymous poster hash: 66f59...859 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #36 Skrevet 15. oktober 2013 Som en annen var inne på, jeg ønsker at innlegg skal dømmes ut fra innlegget og ikke brukernavnet mitt. Folk er ekstremt drøye på å ta ting helt ut av kontekst her inne. Anonymous poster hash: 52be6...094
Gjest Vampen Skrevet 15. oktober 2013 #37 Skrevet 15. oktober 2013 Parodi? Nei. Langsint skorpionfrøken? Jepp. Anonymous poster hash: 5c4b4...9d2 Noe spesielt, for å si det pent.. Og det ble ikke mindre spesielt av at du hekter på stjernetegn i tillegg. Mvh vantro tvilling
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #38 Skrevet 15. oktober 2013 Hva= Du skjønner hvem folk som kun skriver som AB er? Anonymous poster hash: 66f59...859 Nei, det har jeg da ikke skrevet heller... Anonymous poster hash: 5374f...af2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #39 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg har kjent igjen noen her inne, og ønsker ikke at det skal skje med meg. Over tid fikk jeg mistanke om at dette var noen jeg kjente, uten at vedkommende skrev så veldig avslørende om sitt privatliv. Anonymous poster hash: be2e2...46d
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #40 Skrevet 15. oktober 2013 Av og til fordi jeg ikke vil bli gjenkjent pga et mønster i innleggene, av og til fordi jeg ikke vil ha varsler fra den tråden når jeg blir sitert eller ha den i mine innlegg. Men det irriterer meg at gjesteposting-funksjonen er blitt borte. Skulle ønske man kunne velge et midlertidig nick istedet for at alle poster som AB. Det var mye mer oversiktlig før, da jeg kunne holde meg til ett gjeste-navn gjennom en hel tråd, slik at man klarte å holde styr på hvem som mente hva. Uten at det nødvendigvis måtte knyttes opp til alt man mente i alle andre tråder om helt andre temaer. Anonymous poster hash: 0cb73...809 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå