Gå til innhold

Hva hadde du svart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sa omsider ja til å treffe en som har spurt flere ganger, da andre kunne fortelle at dette virkelig er en hyggelig fyr.

Det ble litt frem og tilbake med når det passet for oss begge, men vi kom frem til en avtale til slutt. Da han ikke kunne treffes når jeg spurte om han kunne, skrev jeg bare at ok, men da møtes vi når vi opprinnelig hadde en avtale. Ingen svar.

Dagen før sendte jeg en sms, og spurte om det fortsatt passet dagen etter.

Fikk ikke svar.

Det er nå fem dager siden, jeg har slettet nummer og avskrevet mannen som upålitelig. I går kveld tikket det inn en melding fra han....

Han beklaget seint svar, det hadde vært en kaotisk uke, og han lurte på om jeg hadde tid og lyst til å møtes denne uka. Han utdypet ingenting mer om hvorfor han ikke hadde svart, og ikke overholdt avtalen vår.

Jeg har foreløpig ikke svart, kjenner jeg er irritert over at han tydeligvis tror han kan vente så lenge det passer han før han svarer.

Hva om jeg hadde møtt opp til avtalen vi hadde, og stått der mens han aldri dukket opp, fordi det ikke passet å svare før 5 dager etter?

Hadde dere gitt han en sjans til?

Grunnen til at jeg lurer på hva jeg skal svare/om jeg skal svare, er at jeg kjenner noen som kjenner han, som altså sier at dette er en flott fyr....Det virker bare ikke som en bra start...

Anonymous poster hash: e2eba...2e5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tatt sjansen og møtt ham, men vært veldig på vakt ift mere slikt tull. Hvis han gjør det samme igjen hadde det vært spikeren i kista.

Anonymous poster hash: f26a7...0c0
Skrevet

Latterlig unnskyldning syns jeg, tar faen ikke lang tid å sende en sms.

Høres ut som en taktikk for å få "overtaket" på deg.

Anonymous poster hash: def50...11d
Gjest Awzm me
Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å møte han nå. "kaotisk uke" han har vel tid til å sende en melding om at denne uken passer veldig dårlig, og neste hadde vært bedre? Tar bare noen sekunder å skrive.

"Neida, det er ikke nødvendig." Eller noe, uten noen grunn , hadde jeg sendt tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...