AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Blir det som en typ pulsklokke? Alle sier jo at alle disse appene som viser hvor mye man forbrennner osv ikke er helt til å stole på,at hvis man vil ha mere reele tall må man bruke pulsklokke? Anonymous poster hash: d3a38...9ed
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Kaloritelling, enten det er innholdet i mat eller antall kalorier du forbrenner, blir aldri helt nøyaktig. Anonymous poster hash: 12a51...a0b 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Kaloritelling, enten det er innholdet i mat eller antall kalorier du forbrenner, blir aldri helt nøyaktig. Anonymous poster hash: 12a51...a0b Takk det vet jeg,men det var ikke det som var spørsmålet. Anonymous poster hash: d3a38...9ed
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Fitbit flex er en avansert skritteller som får en bra kalkulasjon på aktivitetsnivået ditt og hva du forbrenner. Den er ikke en pulsmåler og er ikke 100% nøyaktig. Jeg er veldig fornøyd med min og den har bidratt til at jeg er mer aktiv i hverdagen. Anonymous poster hash: 26049...067
Jade Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 Fitbitene måler (sånn ca) din dagligdagse aktivitet. Skal du måle trening, må du til med f.eks. pulsklokke. Vurderer du Fitbit Flex, ville jeg sett på Fitbit Force som har kommet nå (vet ikke om den selges i Norge enda). http://www.fitbit.com/force Den ser ut som Flex, bare med display, og tror den har fått flere funksjoner enn Flex. Se også på Fitbit One om du ikke er helt gira på å gå med armbånd døgnet rundt.
Gjest Vevila Skrevet 15. oktober 2013 #6 Skrevet 15. oktober 2013 Har selv jawbone som er så og si det samme og opplever den som meget unøyaktig. Man er nødt til å passe på å bevege armene godt når man går ellers registrere den ikke skrittene. Mye mulig jeg har vært noe uheldig, men jeg ville gått for en fitbit one istedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå