Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har Samsung E700? Fornøyd med telefonen? Hvordan er menyen, er den lett å forstå seg på? Har tidligere bare hatt Nokia men har nå kjøpt denne telefonen som jeg får til uka. :P

Her er en test av den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har Samsung E700? Fornøyd med telefonen? Hvordan er menyen, er den lett å forstå seg på? Har tidligere bare hatt Nokia men har nå kjøpt denne telefonen som jeg får til uka. :P

Her er en test av den.

Jeg har den!

Eneste mobilen jeg faktisk har vært forelsket i!

Tar pene bilder til å være en mobil.. og menyen er idiotsikker ;) (Iallefall når du forstår at du kan bla bortover, ikke bare opp og ned.. :oops: )

Den er rålekker å se på.

Eneste negative jeg har funnet, er at den lager skrekkelige lyder. Enten kan du ha alle lydene på, eller alle lydene av. Kameralyden kan ikke skrus av.*rivesegihåregalavbråkelyder*

Skrevet

Du kan vel ha bare vibrering på f.eks?

Kameralyden, tenkter du da på når du tar bilde?

Skrevet

ja.. man kan ha vibrering å når man har på lydløs. Alle lyder forsvinner da, bortsett fra kameralyden. Altså når du tar bilder.

Er veldig fornøyd med min, men som jordbær sier så finner jeg alle lydene litt irriterende til tider..

Skrevet

Jeg lurer litt på å kjøpe den selv...

Hvordan er det å skrive meldinger på den? (Min Ericsson t68 krever enorm tålmodighet . jeg blir mye raskere ferdig med å skrive meldingen enn telefonen blir om dere skjønner..)

Kan man endre varselslyd når man får meldinger slik man kan gjøre det på Nokia-telefonene?

Skrevet

Det står noe om det i testen som jeg har linka til over.

Skrevet

Jeg har hatt E700 siden jul, og er veldig fornøyd med den. Skal faktisk aldri gå tilbake til Nokia igjen. Er litt enig i at "kvitteringslydene" kan være rimelig irriterende. Dessuten må du be om STOR bokstav etter hvert eneste punktum når du skriver tekstmelding.

Men alt i alt: Terningkast 5/6 :-)

Skrevet

Flott! Gleder meg til jeg får den. Også må jeg vente på at nummeret mitt skal porteres, og det tar 10 dager fikk jeg beskjed om. ALT for lag tid! :wink:

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg er superfornøyd med min! Har hatt den i godt og vel et halvt år og aldri opplevd noen problemer med den. Menyene fungerer kjempebra så fort man har vendt seg til dem.

Eneste som er pittelitt irriterende som de andre her har sagt, er at man ikke kan slå av kameralyd, og at man alltid må trykke på stor bokstav i hver nye setning. Men alt i alt er den super - og jeg elsker designet!

Skrevet

Har den radio forresten?

Skrevet
Har den radio forresten?

Nope..

Skrevet

Nå har jeg fått den. :D Ser bra ut! Kommer inn på telefonen selv om jeg ikke får nettverksforbindelse før om en uke.

Stilig telefon. Synes menyen var helt flott og ikke vanskelig i det hele tatt. Enig med den kameralyden, men det er vel kanskje for at man ikke skal snikta bilder? :Hehe: Er det ingen koder for å "knekke" det og få bort den lyden da? :sjenert:

Skrevet

Hva koster et sånt vidunder da?

*regner på skattepenger*

Skrevet

Njæææi, det er vel ganske forskjellig det. Jeg betalte 1.600,- med et abbo.

Skrevet

ca. 4000kr uten abonement.

Gjest care
Skrevet

Oj, en slik fikk jeg lyst på. Har lenge sett meg etter en ny, men klarer ikke å bestemmer meg for det er så mange på markedet. Men fy så dyr den var.. :-( uten abbo.

Skrevet
Her sier de at den billigste uten abonement koster 3595,- :wink:
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har hatt min i ca to måneder nå, betalte 3900 uten abb. Jeg er greit nok fornøyd, men river meg i håret over lydinnstillingene. Du kan ikke slå av kvitteringstonene, og i lydløst modus kan du ikke velge å slå av vibratoren. Og jeg skal love den høres godt, for eksempel i en forelesningssal! Ellers er tastaturet en tilvenningssak, siden alle tastene ligger flatt tett-i-tett.

Jeg kjøpte den pga design...

Gjest Étoile
Skrevet
Jeg har hatt min i ca to måneder nå, betalte 3900 uten abb. Jeg er greit nok fornøyd, men river meg i håret over lydinnstillingene. Du kan ikke slå av kvitteringstonene, og i lydløst modus kan du ikke velge å slå av vibratoren. Og jeg skal love den høres godt, for eksempel i en forelesningssal! Ellers er tastaturet en tilvenningssak, siden alle tastene ligger flatt tett-i-tett.

Jeg kjøpte den pga design...

Du kan slå av vibrasjon, gå inn i lydmenyen og velg mikrofon av under stille modus.

Du kan også skru ned kvitteringslyden vha volumknappen på siden. På det laveste bråker den ikke så forferdelig mye... :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet
Du kan slå av vibrasjon' date=' gå inn i lydmenyen og velg [i']mikrofon av under stille modus.og det funker uten å slå av vibrasjonen under normal aktivitet?

Du kan også skru ned kvitteringslyden vha volumknappen på siden. På det laveste bråker den ikke så forferdelig mye... :wink:

joda, men det er fortsatt irriterende, for eksempel når man deler kontor med andre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...