AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Hvor mye kontakt bør man ta med en gutt man er interessert i? Interessen er gjensidig, men denne situasjonen er jo litt spennende og nytt.. Mye usikkerhet. Noen med råd? Greia er vel en hårfin balanse? Anonymous poster hash: 6125a...e50
happiest Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Det er nok veldig individuelt. For noen funker sikkert hver dag, men for andre noen dagers mellomrom. Mener du kontakt som mld, facebook, ringe etc? Eller kontakt som å være med han? Hvis det gjelder meldinger og slikt, så kan du jo starte med å sende en mld. Og så la han sende mld neste gang. Sender han mld dagen etter, så kan du sikkert forsette slik også. Sender han noen dager senere, kan du også gjøre det. Men det trenger ikke å være nøyaktig lik tid mellom hver gang Det samme gjelder vel det å være med han. Se hvor lang tid det går til han tar intiativ. Eller avtal når dere er sammen når dere skal treffes neste gang.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Noen andre med tips? - S Anonymous poster hash: 6125a...e50
@Maja Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Denne spora nok litt av frå spørsmålet etterkvart, men vertfall ein lignande tråd: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=779133 Ellers er eg enig med happiest at dette er veldig individuelt. Det kan vere greit å føle seg litt fram, ikkje alltid sende den første meldingen osv. Om eg virkelig er interessert ønsker eg nok ganske fort å ha daglig kontakt, men stresser ikkje med det om han er litt meir tilbakeholden. Om det er 2-3 dager mellom så er det ok. Om eg er bare litt interessert så kan det vere til irritasjon om han tar kontakt for ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå