Pimpel Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg trenger litt hjelp til tilbehør som underskjørt, sko osv Jeg skal ha en veldig enkel kjole. Skjørtet på kjolen henger rett ned. Trenger jeg underskjørt? Hvor er det eventuelt best å kjøpe? Siden jeg skal gå mye, ønsker jeg å ha lave og gode brudesko. Jeg har smale føtter. Jeg har sett at abelone har noen fine. Men passer disse best for brede føtter? Ballerina sko er kanskje litt kjedelig? Hvor godt vil man se ballerinaskoene? Og hva hvis man tar bilder hvor skoene vises? Hvilke hårpynt skal dere ha (evt hadde)? Det må være noe enkelt, men pent. Bruker alle strømpebukse?
septemberbrura Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Som regel faller kjolen finest over kroppen med underkjole/ underskjørt under. Dersom den har tynt/ gjennomsiktig stoff, er underskjørt nødvendig. Hvis du ikke skal ha underskjørt med metallringer for å få volum i skjørtet, kan underskjørt kjøpes på H&M. Hadde orkideklokke fra blomsterbutikken i håret + to små stener som var "skrudd" inn i håroppsettet. Enkelt og pent, fås for eksempel på Glitter. Strømpebukse er nok greit på denne årstiden og til en enkel kjole, ellers ville jeg anbefalt stay ups. På sommerstid klarer man seg sikkert uten.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Hvor lang er kjolen din? Tenker det er der du ser om du skal ha lav sko eller en med litt hæl 2-3 cm hæl kan vere veldig gode å gå i, og er mye mer elegant en enn en ballerinasko men du må ha nok lengde på kjolen, også om du skal ha underskjørt, det også fyller ut kjolen litt slik at den kan virke pitteliten kortere. Hårpynt må du kjenne på hva du liker og ikke liker. Enkelt oppsatt hår med noen perler/krystaller i passer kanskje deg mye bedre enn en fjærpryd ala kongelige det vet du best ta deg evt en tur til frisøren din og spør hva hun har som alternativer til bling i håret Har du en kjole av chiffon, så unngå armbånd med krystaller, som lett henger seg opp. Da vil du gjerne henge dag opp i kjolen din hele dagen, samme med buketten, den må da ikke ha stive Krister eller sølvstreng som kan henge seg opp Ang underskjørt så har jeg et enkelt smalt ett med to ringer i kjøpt billig på ebay, som aldri ble brukt. Gi meg et pip så sender jeg deg en PM om du vil se bilde av det ditt for 150 kr om du vil Anonymous poster hash: 1ae6f...297
brud 2015 Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Uten strømpebukse kan det bli klamt inni kjolen, og man kan bli sår på lårene så da bør en kanskje gå for en sykkelshorts-lignende truse/panty for å unngå dette (jeg blir ihvertfall sånn, uansett temperatur, og på en bryllupsdag er jo gjerne nerver og alt i høyspenn og man svetter ekstra )
Pimpel Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2013 Tusen takk for svar! Kjolen er lang. Og skal jeg bruke ballerina sko må jeg nok legge den litt opp. Men jeg tror jeg går for noen gode sko med 2-3 cm hel Vi skal gifte oss i varmen neste sommer. Så takk for tipset ang. sår på lårene. Ang underskjørt så har jeg et enkelt smalt ett med to ringer i kjøpt billig på ebay, som aldri ble brukt. Gi meg et pip så sender jeg deg en PM om du vil se bilde av det ditt for 150 kr om du vil Anonymous poster hash: 1ae6f...297 send meg gjerne en pm Ang. frisør og sminke syns jeg det er veldig vanskelig med tanke på at det ikke blir bryllup i Norge. Jeg har en ganske enkel og jordnær stil. Så for mye bling er ikke noe for meg. Men jeg vil jo gjerne se vakker ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå