tigerlilja Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg er en kvinne som er gift på fjerde året og vi er begge i midten av tredveårene. Nå begynner jeg å bli temmelig frustrert når det gjelder sexliv og kommunikasjon. Den siste tiden har vært et sant h... med tanke på krangling og misforståelser og han påstår han mister lysten når det sjeldent går mange dagene mellom hver gang vi krangler. Jeg har alltid hatt lyst på han uansett men det har altså ikke han. I tillegg er vi fra forskjellige land. Han er fra et afrikansk land som dog er veldig europeisk og vi har bodd her en stund nå. Jeg har bodd her i forbindelse med jobb tidligere og er godt kjent her på egen hånd. Jeg har følt meg så alene og lite attraktiv og sexy som den siste tiden her og det har gjort meg nærtagende, pushy og klengete. Noe som ikke bedrer ting... Og jo mer avvist har jeg følt meg. Når jeg tar på kort skjørt uten undertøy, drar han med inn på kontoret og råkliner og kjenner han blir tent og han da foreslår å gå og spise middag, da begynte jeg å grine. Spontaniteten er helt borte, og det å avtale på forhånd å ha sex tenner meg ikke det aller minste og gir meg absolutt ingenting. Jeg trenger å bli begjært, jeg vil at han skal dra av meg klærne fordi han bare må ha meg men det har vel ikke skjedd det siste året.... Jeg leser jo av flerfoldige her at dette tydeligvis er et gjentatt problem, men vi har vært gift i 4 år, ikke 14!!!!! Jeg er veldig fysisk av meg, jeg klemmer og tar på både venner og familie og for meg er nærhet og sex en veldig viktig del av et forhold. Her nede viser man itillegg ikke noe fysisk offentlig, noe jeg også savner mye og skulle av og til ønske jeg hadde et "normalt" forhold. Det gjør jeg kanskje på mange måter. Jeg savner noen som synes det er hyggelig å våkne opp sammen om morgenen, som synes det er naturlig å gjøre ting sammen, som sjekker at den andre har det bra, som ikke reagerer med sinne og "jeg er opptatt" når jeg vil ha nærhet. Det får meg til å føle meg så bitteliten. Men dette tærer på oss begge og han har forandret seg fra en som aldri har hevet stemmen til en som blir skikkelig sint. Jeg har selvfølgelig mine uvaner og ting jeg gjør, han sier han føler at uansett hva han gjør eller foreslår så er det feil. At han føler han ikke er nok for meg. Vi har begge våre ting vi reagerer på og er veldig flinke til å trykke på hverandres knapper. Det virker som om vi får fram det verste i hverandre istedenfor det beste. Itillegg har jeg i det siste blitt fortalt rett ut at han ikke har vært trofast, noe han benekter. Han har innrømt han har kysset noen jeg vet hvem er i begynnelsen av forholdet, noe hun har bekreftet, men ikke noe annet. Jeg har sett veldig mye her denne tiden og vet at dette er ganske vanlig så jeg er ikke overrasket om det er sant. Det gjør at tilliten min er borte itillegg og jeg vet ikke om jeg har energi til dette mer. Jeg har aldri følt at han er der når jeg trenger han, tidsperspektiv er noe som ikke eksisterer her og å dukke opp når man skal eller ringe når man sier skjer kanskje 2 av 100 ganger. Dette er grunnleggende viktige ting for meg, og dette sliter vi også med. Vi giftet oss kanskje i forelskelsens rus og tenkte ikke over at grunnleggende kulturforskjeller kunne være så store. Eller så passer vi rett og slett ikke sammen. Noen som har lignende tilfeller eller råd de kan dele?
I Grosny Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Dersom dere ikke har barn sammen, så ser ikke jeg veldig gode grunner til å være sammen framover slik du framstiller det.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Har tidligere hatt det slik selv, å være den som alltid tar initiativ og er pådriver mens den andre ikke helt gidder eller bidrar er uholdbart i lengden. Samtidig tror jeg ikke dette noensinne vil forandre seg. Folk forandrer seg rett og slett ikke på den måten Anonymous poster hash: e1473...b38 1
Gjest Heartbeat Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Snu det om og IKKE ta initiativ mer. Da vil han undre seg over at du ikke har lyst mer og vil kanskej forsøke seg etterhvert? Han vet jo nå at du alltid er klar for sex så da blir det kanskje kjedelig? Så prøv å overse han litt i det intime, og ike vær så klengete Håper det lykkes. Mange menn er som det der når de blir pushet men blir helt ville og pågående selv, om man er den som holder igjen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå