AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har prøvd å se etter navnelapper man kan sy på klær. Jeg har noen hjemmestrikkede hansker til barnet mitt, og har ingen tro på at klistermerker med navn skal fungere på disse. Jeg tror de er for elastiske til det. Jeg er en stor tilhenger av klistrelappene der dette kan fungere altså, men hanskene er jo så elastiske. Og siden de er hjemmestrikkede så finnes det jo heller ingen lapper inni dem med vaskeanvisning og slikt som jeg kunne ha festet lapper på.. Tips? Anonymous poster hash: ebe28...5dc
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har prøvd å se etter navnelapper man kan sy på klær. Jeg har noen hjemmestrikkede hansker til barnet mitt, og har ingen tro på at klistermerker med navn skal fungere på disse. Jeg tror de er for elastiske til det. Jeg er en stor tilhenger av klistrelappene der dette kan fungere altså, men hanskene er jo så elastiske. Og siden de er hjemmestrikkede så finnes det jo heller ingen lapper inni dem med vaskeanvisning og slikt som jeg kunne ha festet lapper på.. Tips? Anonymous poster hash: ebe28...5dc Stryk en navnelapp på et skråbånd eller lignende og sy dette fast i strikkeplagget.... Anonymous poster hash: ab5bd...ede
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 http://www.labelman.no Her har de noe Tusen takk! Der hadde de det jeg lette etter!! Anonymous poster hash: ebe28...5dc
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Billigere hos Nominette - flere lapper til lavere pris http://www.nominette.no/sy-pa-lapp.html#.UlwjedIvlQM Anonymous poster hash: 07cb9...1e3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har kjøpt på minanamnband.se Anonymous poster hash: b6bd6...064
Gjest Magdalene Skrevet 14. oktober 2013 #7 Skrevet 14. oktober 2013 Min strikkende mor skriver navn og tlf på slike hvite bånd, og syr fast inne i klærne. Koster jo ingen ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå