Gå til innhold

Ingen navnelapper man kan sy på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd å se etter navnelapper man kan sy på klær. Jeg har noen hjemmestrikkede hansker til barnet mitt, og har ingen tro på at klistermerker med navn skal fungere på disse. Jeg tror de er for elastiske til det. Jeg er en stor tilhenger av klistrelappene der dette kan fungere altså, men hanskene er jo så elastiske. Og siden de er hjemmestrikkede så finnes det jo heller ingen lapper inni dem med vaskeanvisning og slikt som jeg kunne ha festet lapper på..

Tips?

Anonymous poster hash: ebe28...5dc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd å se etter navnelapper man kan sy på klær. Jeg har noen hjemmestrikkede hansker til barnet mitt, og har ingen tro på at klistermerker med navn skal fungere på disse. Jeg tror de er for elastiske til det. Jeg er en stor tilhenger av klistrelappene der dette kan fungere altså, men hanskene er jo så elastiske. Og siden de er hjemmestrikkede så finnes det jo heller ingen lapper inni dem med vaskeanvisning og slikt som jeg kunne ha festet lapper på..

Tips?

Stryk en navnelapp på et skråbånd eller lignende og sy dette fast i strikkeplagget....

Anonymous poster hash: ab5bd...ede

Skrevet

http://www.labelman.no

Her har de noe :)

Tusen takk! Der hadde de det jeg lette etter!! :nigo:

Skrevet

Jeg har kjøpt på minanamnband.se

Anonymous poster hash: b6bd6...064
Gjest Magdalene
Skrevet

Min strikkende mor skriver navn og tlf på slike hvite bånd, og syr fast inne i klærne. Koster jo ingen ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...