Svarta Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Hei Jeg har en datter på 7 år som blir så sint at hun slår, klyper, klorer, biter etc når dette skjer. Jeg har lest innleggene her vedr timeout, si nei når dette skjer, gå vekk etc. Timeout fungerer ikke, da må jeg fysisk dra henne til rommet, si nei: det bryr hun seg ikke om...bare fortsetter. Gå vekk: kan ikke gjøre det fordi da går hun etter storebror. Har forsøkt å snakke rolig med henne, uten hell. I går kveld holdt jeg på ca 1 time, fordi hun ikke ville ligge på riktig side av sengen. Der skulle broren hennes ligge. Hun klikker fullstendig. Jeg er blå topp til tå. Må ta i mot alle slag fordi hun ikke vil slutte uansett hva jeg gjør/og jeg kan som sagt ikke flytte meg fordi da får storebroren hennes "bank". Har vært rolig, sint, trist etc men ingenting hjelper. Ønsker tips ((
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Her trenger dere jo tydelig hjelp. Er datteren din sterkere enn deg fysisk? Har du forsøkt å holde henne fast rett og slett? Hvor er far i dette? Du må kontakte helsestasjonen, fastlege, familievernkontor, barnevern, barnepsykiatrien, et eller annet så dere kan få hjelp, for sånn kan dere jo ikke ha det. Hun trenger hjelp selv også, for hun har det nok ikke godt med seg selv når hun går så amok. Det er vondt å være sint, det vet vi vel alle, og hun sliter sikkert med mye dårlig samvittighet for at hun gjør disse tingene (uten at hun nødvendigvis vil innrømme det for deg). Anonymous poster hash: 63f26...91a 1
minister-mio Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 (endret) Hadde forhørt meg med helsestasjon eller fastlege, ikke interwebsen Håper det løser seg for dere, og at du kontakter noen som har faglig kompetanse Endret 14. oktober 2013 av minimio
Sulosi Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Tråden er ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov. Sulosi, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå