Pieemor Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Hei, Jeg er en jente på 17 år og bruker dag og natt på trening, og å spise sunt! Jeg er ekstremt streng med meg selv føler jeg selv. Jeg veier normalt som jeg skal og er nesten fornøyd med tallet. Men jeg vil liksom oppnå mer med det! Er ca 178 cm høy, og veier 59-60 nå tror jeg. Skal ikke gå ned i vekt lenger, for har allerede gått ned 5-6 kg som var ønsket mål. Så jeg har absolutt oppnådd mye med treningen. Jeg kan løpe lenger og takler mye mer etter jeg startet. Har fått styrke i kroppen og mere overskudd, og det er en god ting. Jeg har da to hviledager i uken, og jeg er med aktivt på idrett i tillegg. Volleyball en gang i uken, og trening på studio resten av uken. I snitt trener jeg 2 timer hver dag om ikke mer. Det kan faktisk. Jeg er med på gruppetimer og startet å trene styrke nå. Egentrening og med instruktører. Poenget mitt er.. Jeg vil bygge muskler, men vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg får i meg masse proteiner og spiser ganske bra med mat! Men vil prøve å få sixpack og stramme lår/rumpe, men jeg er ikke helt der enda. Hva skal jeg gjøre?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Har styrke to eller tre ganger i uken, hvor du løfter tungt nok til at du sliter med å gjennomføre de siste repetisjonene i hvert sett korrekt. Spis mer mat enn du trenger (dvs ligg i kalorioverskudd). I ditt tilfelle blir dette kanskje 2500 kalorier pr dag eller noe slikt, muligens mer siden du er ung og i vekst. Få nok hvile. Aldri styrke to dager på rad, og kutt gjerne ned litt på annen trening. Styrke og gåturer holder i massevis. Anonymous poster hash: c0fab...1b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå