Gå til innhold

Krukker uten lokk - hva kan jeg bruke istedet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere, jeg har flyttet inn i ny leilighet og fant et skap fullt av fine, gamle krukker (syltetøysglass osv). Jeg er glad i å lage ting til jul og gi det i gave til andre, og da putter jeg det ofte i en slik fin krukke med en merkelapp og rutete tøy rundt lokket, så jeg syntes det var veldig greit å finne alle disse krukkene. Jeg spurte hun jeg leier fra om dem, og hun sa at de bare har blitt samlet opp igjennom og at jeg gjerne kan bruke dem. Det eneste problemet er at de fleste krukkene mangler lokk. Jeg prøver nå å komme på en lur løsning til hva jeg kan bruke som et slags lokk på dem slik at jeg kan gi dem i gave. Er det noen som vet hva jeg kanskje kan bruke?

Anonymous poster hash: 2ac1e...7b2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plast av noe slag med tøystykke over og tykk gummistrikk rundt kanten.

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar! Iom at jeg skal gi det bort vil jeg gjerne det skal se ok ut - er du sikker på at plast vil fungere? Har lekt med taken om å lage et lite lokk ved å kutte sånn hard plast, men vet ikke om det er vanskelig å få til i praksis.

Skrevet

Klipp en voksduk i stykker og sett en litt stram gummistrikk over.

• Liker 2
Skrevet

Nei, ikke hardplast. Men type clingfilm, bare litt tykkere. Kommer jo litt an på hva du skal ha i de.

Skrevet

Ikke dumt

Anonymous poster hash: 246ce...457

Skrevet

Nei, ikke hardplast. Men type clingfilm, bare litt tykkere. Kommer jo litt an på hva du skal ha i de.

Hvor kan jeg få tak i det? Jeg tenker å bake småkaker og ha i krukkene, i tillegg til hjemmelagde handscrubs :)

Skrevet

Hvor kan jeg få tak i voksduker?

Skrevet

Hvor kan jeg få tak i voksduker? Anonymous poster hash: 2ac1e...7b2

syntes eg såg det på kid, dei hadde ruller med det, kan sikkert kjøpe den lengden ein vil. Tipper alle interiørbutikker har det...
Skrevet

Kid, Jysk, Sparkjøp, Stoff og stil er butikker som har voksduk.

Anonymous poster hash: a6402...a89
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...