AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 ..Eller fra iPad og han er pålogget Facebooken sin fra sin mobil, vil han få opp noe varsel om at jeg har logget meg på, evt kan han finne ut av at jeg har logget meg på? Vet at man kan søke opp "omtrentlig ip-adresser" man han vært pålogget.. Anonymous poster hash: 33f12...91a
Hulderen Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Er det din iPad, eller en felles iPad han også bruker? Hvis han har bedt om varsling når nye IP-adresser logger seg på, så vil han få en e-mail om det. 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 ..Eller fra iPad og han er pålogget Facebooken sin fra sin mobil, vil han få opp noe varsel om at jeg har logget meg på, evt kan han finne ut av at jeg har logget meg på? Vet at man kan søke opp "omtrentlig ip-adresser" man han vært pålogget..Anonymous poster hash: 33f12...91a Hvis han har aktivert varsling, og han er pålogget når du logger på så vil han få varsel Anonymous poster hash: 8754d...ab8
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Man kan også sjekke når og hvor en har logget på FB. Men hvorfor skal du logge deg på din mann sin FB? Anonymous poster hash: 811ca...08a 1
miramis Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Ikke gå igjennom profilen hans, herregud. Det går an å ha aktivert varsling om innlogging fra andre maskiner (som jeg har), i tillegg popper meldingene opp hos han også hvis du leser igjennom de. Han kan se hvem som har startet økter på hans profil inne på innstillinger. Alt i alt en elendig ide. 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #6 Skrevet 17. oktober 2013 Jeg har lyst å logge på Facebook siden hans og se på profilen til ei dame som han kjenner, som ikke jeg kjenner.. Hehe. Hun har lukka profil så får jo ikke sett noe om jeg bare søker opp navnet hennes. Anonymous poster hash: 33f12...91a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå