Gå til innhold

Trenger hjelp til valg av sofa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe dette bordet og lurer på hvilket farge som hadde gått best med bordet. Er nybegynner på dette området :fnise:

Anonymous poster hash: b0eca...399
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket farge på sofaen skulle det stå selvfølgelig, ts.

• Liker 1
Skrevet

Mørk grå, blå, rosa, lilla, lysegrønn, orange, mønster. Hvitt eller beige blir for kjedelig, tror jeg.

Anonymous poster hash: 455b2...77a
  • Liker 3
Skrevet

Lys beige eller lys grå synes jeg. Fint bord, sånn vil jeg også ha! Hvor mye koster det i frakt og slik på den siden mon tro?

Anonymous poster hash: 85274...8ed
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes brun sofa vil passe fint til det bordet.

Anonymous poster hash: e2369...ab0
  • Liker 1
Skrevet

Lys beige eller lys grå synes jeg. Fint bord, sånn vil jeg også ha! Hvor mye koster det i frakt og slik på den siden mon tro?

Anonymous poster hash: 85274...8ed

Her står det informasjon om frakt. :)

Skrevet

Lysgrå sofa hadde passet perfekt.

Anonymous poster hash: 28b46...7c3

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville gått for beige/brun, men det kommer jo helt an på resten av fargene i rommet (veggene, gardiner ol.).

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe dette bordet og lurer på hvilket farge som hadde gått best med bordet. Er nybegynner på dette området :fnise:

åå fint bord. Jeg tenker det meste kan passe, enten det er grå, beige, sandfarget eller hva det heter?, brun, svart, gammel lilla...https://www.google.no/search?q=gammel+lilla&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=J_5bUo3uGIXJ4wSjmoDQDg&ved=0CCwQsAQ&biw=1366&bih=705&dpr=1#q=gammel+lilla+sofa&tbm=isch&facrc=_&imgrc=qwGuT-5N5L0OvM%3A%3BHaRfwJ8bVD2IQM%3Bhttp%253A%252F%252F2.bp.blogspot.com%252F-0i-d_L_227g%252FTdT3fJtowUI%252FAAAAAAAAAac%252FLMGmHsar7mw%252Fs640%252Flillasofa.png%3Bhttp%253A%252F%252Fhorn-interior.blogspot.com%252F2011%252F05%252Flilla-sofa.html%3B479%3B172 Legger til en link med en sofa i den fargen slik at du ser det ikke er så stygt som det høres ut

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for mange tips!! Jeg er helt noob på dette med å innrede, første leilighet jeg eier :) Veggene i stua er hvite, med lys parkett :)

TS

Gjest BettyBoop
Skrevet

Tusen takk for mange tips!! Jeg er helt noob på dette med å innrede, første leilighet jeg eier :) Veggene i stua er hvite, med lys parkett :)

TS

da ville jeg ikke hatt en veldig lys sofa. Ville heller hatt en litt mørkere en som står i kontrast til alt det lyse, men det er meg. Pluss at søler du på en lys sofa...

• Liker 3
Skrevet

Brun eller mørk grå :) Eller svart hadde og vært fint

Anonymous poster hash: f7301...c0c
  • Liker 1
Skrevet

Lysegrå. Mørkere farger kan du få inn gjennom puter, gardiner og annet nips. Det er jo også lett å variere inntrykket med slike små-ting. Det blir lettere å variere med farger, dersom du velger basisfarge på de store møblene. Altså, ikke fargesterke farger på bord og møbler ;)

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Lysegrå. Mørkere farger kan du få inn gjennom puter, gardiner og annet nips. Det er jo også lett å variere inntrykket med slike små-ting. Det blir lettere å variere med farger, dersom du velger basisfarge på de store møblene. Altså, ikke fargesterke farger på bord og møbler ;)

går an å ha nøytrale puter og..

• Liker 1
Skrevet

Nøytral* Der var ordet jeg lette etter! Bytt ut ordet *basis i innlegget mitt med nøytrale, så er vi der ;) Puter kan være i all verdens farger, så lenge man holder de store møblene i nøytrale farger. Alt etter humør ;)

Skrevet

da ville jeg ikke hatt en veldig lys sofa. Ville heller hatt en litt mørkere en som står i kontrast til alt det lyse, men det er meg. Pluss at søler du på en lys sofa...

Ja...pluss at søler du på en lys sofa...ja, hva skjer da? Det kan vaskes.. Har en lys sofa jeg, aldri sølt, men om det skjer så tar jeg av trekket og vasker.

Anonymous poster hash: 28b46...7c3

Gjest BettyBoop
Skrevet

Ja kan vaskes men ikke alle flekker går helt bort og da syns det på en lys sofa. Og så kan det bli misfarget i vask og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...