rockstar Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 er de noen som vet om en bra skrekkfilm å se noe som man faktisk blir skremt av jeg har sett det meste å har enda ikke funnet en film som jeg har blitt red av. elsker skrekk filmer men vil gjærne se en som man blir skremt av å ikke nevn noen av filmene friday the 13th, halloween, the ring, the grudge faen grown ups er jo skumlere. skrekk film jeg ser etter kan være altt fra college studenter som drar på tur.eller hjemsøkte hus, jeg liker de filmen når det handler om flere en bare to folk.
Merccer Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Anbefaler deg å gå inn på letmewatchthis også trykker du på thriller, så bare blar du gjennom der å ser etter filmer! Jeg liker veldig godt gamle skrekkfilmer som candyman, finner mange bra ved å bla gjennom på letmewatchthis, pleier å sette opp på word og skrive ned hvilke filmer som ser bra ut.
Merccer Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 http://www.watchfreemovies.ch/watch-thriller-movies/ altså her..
Trapp Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 (endret) er de noen som vet om en bra skrekkfilm å se noe som man faktisk blir skremt av jeg har sett det meste å har enda ikke funnet en film som jeg har blitt red av. elsker skrekk filmer men vil gjærne se en som man blir skremt av å ikke nevn noen av filmene friday the 13th, halloween, the ring, the grudge faen grown ups er jo skumlere. skrekk film jeg ser etter kan være altt fra college studenter som drar på tur.eller hjemsøkte hus, jeg liker de filmen når det handler om flere en bare to folk. Det virker som at du foretrekker psykologisk terror fremfor visuell terror. I så fall er kanskje The Changeling noe for deg (hjemsøkt hus). The Exorcism of Emily Rose var heller ikke så verst, så vidt jeg kan huske (lenge siden jeg har sett, men har ihvertfall festet seg i minnet). Men helt ærlig er det den første Paranormal Activity - filmen som har skremt meg mest (i voksen alder). Bare så synd at ingen er enige med meg i at det er en bra film, så det vil sikkert ikke du heller være. Endret 14. oktober 2013 av Trapp
rockstar Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2013 Anbefaler deg å gå inn på letmewatchthis også trykker du på thriller, så bare blar du gjennom der å ser etter filmer! Jeg liker veldig godt gamle skrekkfilmer som candyman, finner mange bra ved å bla gjennom på letmewatchthis, pleier å sette opp på word og skrive ned hvilke filmer som ser bra ut. ok takk
Merccer Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 ok takk np bro, om du har en film du liker kan du også gå inn på stikkord som f.eks "alcohol" så finner du alle filmene som har med alkohol å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå