AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Hei jeg har ikke peiling på vin men har akkurat arvet 2 flasker med den Musserende vinen Golden Power fra 1957, er de fremdels ok å drikke eller vil de være helt udrikkelige nå? Lurer også på om de er verdt noe som helst? Anonymous poster hash: c3ad2...31c 1
juliane Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Etter litt googling fant jeg ut at dette var en norskprodusert fruktvin laget på hovedsaklig rabarbra. Dette er vin som skal drikkes så fersk som mulig, så jeg er 99% sikker på at det du har liggende er ren eddik. Det er neppe verdt noe som helst, så du kan jo åpne en av flaskene og smake hvis du ønsker. Ellers ville jeg nok bare beholdt dem som en kuriositet. 1
Tonka Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Er enig i at de sannsynligvis er eddik, men verdien ville jeg ha sjekket med noen som kan disse tingene før jeg hadde sprettet en for å teste. Ring til f.eks. Vinforum, de hjeper deg sikkert mer enn gjerne.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Tusen takk for hjelp! Tror jeg kontakter Vinforum, uansett så kommer jeg ikke til og drikke de iallefall Anonymous poster hash: c3ad2...31c
M.H Skrevet 8. august 2015 #5 Skrevet 8. august 2015 Hei jeg har ikke peiling på vin men har akkurat arvet 2 flasker med den Musserende vinen Golden Power fra 1957, er de fremdels ok å drikke eller vil de være helt udrikkelige nå? Lurer også på om de er verdt noe som helst?Anonymous poster hash: c3ad2...31c Selger du ennå? Jeg er interessert.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #6 Skrevet 8. august 2015 Selger du ennå? Jeg er interessert. Eddik får du kjøpt billig på butikken da. Anonymous poster hash: 07196...aed 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå