Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ikke bruke vugge eller vogndyne(har dunpose), og lurer på om nyfødte må ha den minste dynen?

Tenkte kjøpe dyneklyper så den holder seg på plass og ikke sklir over hodet - da går det vel greit med vanlig størrelse til grindseng?

80 X 100 eller hva det er?

Anonymous poster hash: ebb2c...f70
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte 80*100 bare

Skrevet

Vi bruker 80*100 i sengen og hadde en mindre i vognen som vi nå har byttet ut med vognpose :)

Skrevet

Vi hadde begge deler, men faktisk syns jeg den minste og var alt for stor for en nyfødt! Endte opp med å bruke babytepper i steden som kunne tulles inntil baby, ikke bare ligge som et flak oppå. Brukte den minste dynen sidelengs, i tillegg til ullteppe, i vinter, men da bare på underkroppen. Han bruker fortsatt bare 65x80 og er ett år. Bruker for det meste bare ullteppe fortsatt, men han har en dyne i sengen...

Skrevet

Sønnen min hadde bare 100x80 eller hva det er, jeg visste ikke at det fantes mindre engang før en god stund etter fødsel. Da gadd jeg ikke kjøpe ny.

Skrevet

Vi brukte den minste dyna i vogna før det ble veldig kaldt. Jeg synes den virket bedre på sensommer/tidlig høst og vår/tidlig sommer enn den tykke posen. Vi har en fleecepose også som jeg kjøpte på tilbud men den er aldri brukt. Dyne synes jeg personlig er så godt å pakke seg inn i, uansett årstid.

Skrevet

Vi hadde kun 60x80 i vogn, også hadde vi 80x100 i sengen ;) brukte ikke sanne klyper

Skrevet

Vi hadde 80X100. Ikke noe problem! I vogna brukte vi vognpose

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...