AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg har begynt å bli interessert i en jeg har kjent lenge. Det virker som det er gjensidig, derfor er jeg redd for å gi falske forhåpninger. Hadde det ikke vært for at jeg også er interessert i en gutt nr. 2, så hadde det jo ikke vært noe problem. Jeg skal, om noen uker, på hyttetur sammen med sistnevnte + noen andre venner. Derfor føler jeg at det er enklest å la det ligge til etter det. Mye kan jo ødelegges hvis jeg gir forhåpninger til førstnevnte, og så stikker på tur med sistnevnte. Jeg har jo da også muligheten til å se det an (på hytteturen), om jeg virkelig er så interessert i sistnevnte. Så problemet er egentlig det at jeg ikke helt klarer å være med førstnevne nå for tiden, pga. forhåpningene han da kan få. Men samtidig vil jeg jo også være med han, og å bli enda bedre kjent og for å merke om jeg virkelig liker han. Og da blir jeg jo også redd for at han mister interessen. Hva kan jeg gjøre i en slik situasjon? Jeg har ikke sagt direkte til han at jeg er interessert, men går ut i fra at han kan ha merket det. Det gjelder egentlig begge to. I tillegg har jeg ikke så lyst at "den andre" får vite om at jeg har vært med "den andre". Det kan jo også skape litt problemer, pga. felles venner som sikkert får vite at jeg har vært med de. Håper på noen seriøse svar! Anonymous poster hash: 751ba...02d
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Hvordan har du tenkt at noen kan hjelpe deg med dette? Anonymous poster hash: 88093...c1a
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Hvordan har du tenkt at noen kan hjelpe deg med dette? Anonymous poster hash: 88093...c1a Håper bare at noen har innspill, kanskje ser det fra en annen synsvinkel. Kanskje opplevd noe lignende selv.. Anonymous poster hash: 751ba...02d
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Du kan jo ikke være med begge to. Anonymous poster hash: c1496...56d
Trapp Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Forsøk å ikke tenke med livmoren, velg den du liker best og sats alt på det kortet.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Håper bare at noen har innspill, kanskje ser det fra en annen synsvinkel. Kanskje opplevd noe lignende selv.. Anonymous poster hash: 751ba...02d Dette høres lite komplisert ut: 1. Du omgås begge til du vet hvem du liker best (du må jo ikke ha sex med dem). 2. Du finner ut om noen av dem faktisk vil ha deg. Anonymous poster hash: 88093...c1a
Gamerfrue Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 i fare for å høres utrolig kynisk ut: du kan gjøre som jeg gjør hvis jeg har to filmer jeg skal velge mellom som jeg har lyst til å se like mye (eller, som jeg tror jeg har like lyst til å se). Da bare trekker jeg en av dem uten å vite hvilken jeg trekker. Hvis jeg blir litt skuffa over filmen det ble, så velger jeg den andre. Man har som oftest en mening om hvilken/hvem av dem du har mest lyst til å se, selv om man ikke tenker over det. 2
Lady Skrevet 13. oktober 2013 #8 Skrevet 13. oktober 2013 Du har jo egentlig ikke noe å skjule, så lenge du bare omgås begge? Du er singel. Det er jo ikke sånn at du er utro med den ene, fordi du finner på ting med den andre. Ta det derfra, og se om det blir noe mer med en av dem? Lykke til
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #9 Skrevet 15. oktober 2013 Du har jo egentlig ikke noe å skjule, så lenge du bare omgås begge? Du er singel. Det er jo ikke sånn at du er utro med den ene, fordi du finner på ting med den andre. Ta det derfra, og se om det blir noe mer med en av dem? Lykke til Godt poeng. Men problemet er mer at jeg kommer til å få sykt dårlig samvittighet hvis jeg omgås begge, og så ender opp med den ene. Føler det blir litt player-ish, selv om vi ikke har sex. Og nå for tiden så liker jeg plutselig han ene den dagen, og så han andre dagen etter...er aldri slik at jeg tenker mer på en av de. Hadde vært så mye enklere det. Hadde jo også vært enklere om jeg viste 100% om de var interessert. Får bare prøve å finne ut av det... Anonymous poster hash: 751ba...02d
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #10 Skrevet 16. oktober 2013 Godt poeng. Men problemet er mer at jeg kommer til å få sykt dårlig samvittighet hvis jeg omgås begge, og så ender opp med den ene. Føler det blir litt player-ish, selv om vi ikke har sex. Og nå for tiden så liker jeg plutselig han ene den dagen, og så han andre dagen etter...er aldri slik at jeg tenker mer på en av de. Hadde vært så mye enklere det. Hadde jo også vært enklere om jeg viste 100% om de var interessert. Får bare prøve å finne ut av det... Anonymous poster hash: 751ba...02d Har det på samme måte nå selv, så jeg kjenner problemstillingen. Og det er slik det er, når man får flere alternativer å velge mellom. Men så lenge du ikke er uærlig mot noen av dem, så burde jo det være noe problem heller inntil videre. Og da i så fall, burde jo nesten man holde det på noenlunde samme nivå med dem begge også, frem til en har funnet ut av hva og hvem det er som egentlig viser seg til å være virke mest interessant å involvere seg med. Det som gjør det vanskelig, er når den ene av dem er mer pågående enn den andre, men sånn går det og sånn blir det som regel alltid uansett. Noe basert på interessen sannsynligvis, og denne burde nok være en mer enn god nok pekepinn, for hva som er det smarteste valget for det lengre løp. Anonymous poster hash: 83df4...824
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #11 Skrevet 16. oktober 2013 Hehe. Det skulle selvsagt stå " ..så burde jo det ikke være et problem inntil videre. " Anonymous poster hash: 83df4...824
Ferny Skrevet 16. oktober 2013 #12 Skrevet 16. oktober 2013 Har det på samme måte nå selv, så jeg kjenner problemstillingen. Og det er slik det er, når man får flere alternativer å velge mellom. Men så lenge du ikke er uærlig mot noen av dem, så burde jo det være noe problem heller inntil videre. Og da i så fall, burde jo nesten man holde det på noenlunde samme nivå med dem begge også, frem til en har funnet ut av hva og hvem det er som egentlig viser seg til å være virke mest interessant å involvere seg med. Det som gjør det vanskelig, er når den ene av dem er mer pågående enn den andre, men sånn går det og sånn blir det som regel alltid uansett. Noe basert på interessen sannsynligvis, og denne burde nok være en mer enn god nok pekepinn, for hva som er det smarteste valget for det lengre løp. Anonymous poster hash: 83df4...824 Dette er helt feil. Det er ikke sånn at den som er mest frempå nødvendigvis er den som liker deg best, eller som er den rette å satse på. For det første - dersom trådstarter dater to.... det er faktisk noen som "fanger opp" sånne ting, basert på diffuse ting som kroppsspråk, meldinger, en samtale osv. Uten at vedkommende er helt sikker i sin sak. Men noen bare merker sånt. Og blir forsiktige. For det andre er ikke alle like frempå. Kanskje tror ikke han/hun at du er interessert, eller at han/hun har sjangs osv. Bare idiotisk å gå for den som er mest frempå. Det betyr ikke annet enn at personen er mest frempå. Man bør gå for den man liker best - uansett om man er mer redd for å bli avvist av denne personen. Man må sikte litt høyt.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2013 #13 Skrevet 16. oktober 2013 1. Dette er helt feil. Det er ikke sånn at den som er mest frempå nødvendigvis er den som liker deg best, eller som er den rette å satse på. 2. For det første - dersom trådstarter dater to.... det er faktisk noen som "fanger opp" sånne ting, basert på diffuse ting som kroppsspråk, meldinger, en samtale osv. Uten at vedkommende er helt sikker i sin sak. Men noen bare merker sånt. Og blir forsiktige. 3. For det andre er ikke alle like frempå. Kanskje tror ikke han/hun at du er interessert, eller at han/hun har sjangs osv. 4. Bare idiotisk å gå for den som er mest frempå. Det betyr ikke annet enn at personen er mest frempå.5. Man bør gå for den man liker best - uansett om man er mer redd for å bli avvist av denne personen. Man må sikte litt høyt. 1. Hvordan kan dette være feil, i en åpenbar og klar verden? 2. Forsiktig med hva? For å ikke ødelegge det til slik at man ikke lengre holder på med 2, men med 1 bare? 3. Bør man ikke sikte høyt? 4. Kanskje. 5. Enig. Anonymous poster hash: 83df4...824
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 #14 Skrevet 17. oktober 2013 Ts her igjen. Takker or svar Hr fått bekreftet at han ene liker meg. Er så redd for å skuffe han, om det blir han andre. Ikke vet han noe særlig om han andre heller. Så det er ikke så lett å skyte inn et par setninger at "i dag har jeg vært med....." etc. Er så kjipt å kanskje måtte avvise. Og er redd jeg kan ha gitt falske forhåpninger, slik at det har virket som at jeg er like sikker som han. Anonymous poster hash: 751ba...02d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå