AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg hadde et KS for to år siden, nå er jeg gravid igjen og kom til å tenke på at arret etter operasjonen sist er keloid, veldig tjukt og rødt, akkurat som alle andre arr på kroppen min. Får en keloide arr på innsiden, eller er det bare i huden? Er man generelt en dårlig "groer" når en får sånne arr? Er det sannsynlig at disse arrene er svakere enn andre, og at jeg derfor er mer disponert for revning i arr under svangerskap og fødsel? Anonymous poster hash: 4712b...830
Kiarapus Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Hmmmmm... jeg har overhode ikke peiling på dette altså. Men er de andre arrene du har like "seriøse", altså fra operasjoner o.l? Og hvor gamle er de arrene? Jeg har en hel haug med arr, som alle er tynne, og nesten ikke synlige. Men så har jeg ett operasjons-arr på den ene overarmen, og det ser helt forferdelig ut. Men det er da også mye mer "seriøst" arr enn alle de andre. Hadde for meg at det var fordi det var ett operasjons arr at det var så mye verre enn de andre jeg...?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg er også sånn som danner keloide arr.. utrolig kjipt! Absolutt alle sår/skader jeg har fått siden barndommen har blitt til stygge,tjukke arr. Noen arr er 10 ganger større enn selve såret opprinnelig var.. Jeg har født ett barn og måtte klippes, og har nå et tjukt keloid arr der nede. Har egentlig ikke tenkt på om det er svakere enn andre arr? Slik at det lettere revner opp hvis jeg føder igjen.. Jeg tviler egentlig på det.. men aner ikke jeg heller :/ Anonymous poster hash: c5b2a...a48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå