prinsesseemily Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Noen som har sett begge de to første sesongene av american horror story? Jeg har sett den første og begynnte på den andre men jeg liker ikke at serier bytter hovedpersoner og skuespillere så jeg gadd ikke å se resten av sesongen. Men nå som den tredje har begynnt og de fleste av skuespillerne fra sesong 1 er med, ihvertfall som jeg har hørt, så lurte jeg på om sesong 1 og 2 har noen sammenheng?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Ingen av sesongene har noen sammenheng, det er jo derfor skuespillerne og hovedpersonene bytter. Om du gav opp serien for en slik filleting uten å sette deg inn i hva sesongene faktisk er (nemlig tre helt uavhengie historier) så har du gått glipp av en fantastisk sesong 2. Den var mye bedre enn sesong 1 og jeg gleder meg veldig til de nye episodene som ligger klar til meg. Liker også at vi får se de samme skuespillerne i forskjellige typer roller, de får vist et bredt spekter av talenter. Anonymous poster hash: 92780...f9e
theWeeknd Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Har sett de to første sesongene, enda ikke fått startet på sesong 3. Enig med anonymBruker ovenfor. Du har gått glipp av en fantastisk sesong 2. Usikker på hvilken jeg likte best av ses1 og ses2, men de er begge noe av det bedre som har blitt laget av tv-underholdning de siste årene. Gleder meg veldig til å ta fatt på sesong 3. Og anbefaler deg helt klart å gi Sesong 2 en ny sjanse. Se på det som uavhengige serier du bør gi en sjanse. Likte du sesong1, kommer du garantert til å like sesong 2 også. Fantastisk tv-underholdning!
Gjest Runforit Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Elsket sesong 1 sovnet av sesong 2. Prøvde å se de første episodene, men de var dødskjedelig! Har hørt at de første 6 episodene suger og så blir det bra, men har ikke orket å prøve igjen. Sesong 3 derimot ser lovende ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå