Gå til innhold

For ung; likevel mulig å komme inn på utesteder i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ah, i gode gamle dager kom jeg inn både her og der selv om jeg var under 18. Trikset den gang var å være med eldre menn. Evt. menn i uniform. Funket fett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min jobber som dørvakt (han jobber som vekter og dørvakt er en del av det) før han skal ta høyere utdanning, og det er helt sykt mange jenter som flørter med han og til og med tar på han for at de vil komme inn. De får selvfølgelig ikke komme inn uansett hvor pen de er, og om han slipper inn noen under aldersgrensa så mister han jobben.

Og de fleste av kollegene hans er ganske gamle, gifte menn som tar jobben sin seriøst.

Anonymous poster hash: 80b14...41f
Skrevet

Du bør være over tjue. De færreste gidder å risikere sjenkebevilgningen sin fordi du er søt. Men er du over tjue kan du fint komme inn på feks 23 og 25 års grense. På slike steder er grensa bare der for å kunne sile folk, og de slipper spesielt inn jenter som er yngre for å balansere klientellet.

Anonymous poster hash: 04d75...bdf

Neidu. De utestedene som har aldersgrense på 23,25 år osv, kan si til dørvakta at i kveld så er det greit at de slipper inn folk som er fra 20 og opp, så dette er ikke noe dørvaktene bestemmer, men utestedene.

Anonymous poster hash: 80b14...41f

Skrevet

De er ganske strenge på det å vise leg... Tror ikke det funker å flørte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...