AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Var på fest til en på jobben som jeg nettopp har begynt i og han er mye eldre enn meg, jeg er 18 og han er i midten av 30 årene, men ser litt yngre ut. Da vi begynte å danse og jeg snudde meg med rumpa inntil han og han holdt rundt meg kjente jeg at han hadde fått stå, tror dere han ville pule meg? Venninne mine kjente det samme. Anonymous poster hash: 03818...bdd
Gjest Eurodice Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Var på fest til en på jobben som jeg nettopp har begynt i og han er mye eldre enn meg, jeg er 18 og han er i midten av 30 årene, men ser litt yngre ut. Da vi begynte å danse og jeg snudde meg med rumpa inntil han og han holdt rundt meg kjente jeg at han hadde fått stå, tror dere han ville pule meg? Venninne mine kjente det samme. Anonymous poster hash: 03818...bdd Klemte han seg innpå venninnene dine, også? Du er en smule innbilsk, synes jeg. At mannen fikk ereksjon, er ikke det minste merkelig, når han står tett inntil en fristende jenterumpe. Det betyr ikke nødvendigvis at han vil "pule" deg. 5
Merccer Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 bare fordi en mann får stå betyr ikke at han vil pule deg. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 ja han klemte seg tett inntil venninne mine også og glante på puppene Anonymous poster hash: 03818...bdd
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 ja han klemte seg tett inntil venninne mine også og glante på puppene Anonymous poster hash: 03818...bdd Sounds like a charmer... Anonymous poster hash: d0a5d...32d 10
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 ja han klemte seg tett inntil venninne mine også og glante på puppene Anonymous poster hash: 03818...bdd Hvis dere danset er det vel ganske naturlig at man "klemmer" seg inntil hverandre. Høres da også ut som at du (og sikkert også dine venninner) var med på dansen. Ikke akkurat uvanlig at en mann får ereksjon i slike tilfeller. Er ikke det hyggelig da? Må jo være te kompliment at han faktisk tenner på deg. Betyr absolutt ikke at han er en gris som vil "pule" deg. Ulempen for menn er at når de blir opphisset er det vanskeligere å skjule enn hos jentene. Anonymous poster hash: 7c881...4f8 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #7 Skrevet 14. oktober 2013 Ja ok, så ertet jeg han litt... Anonymous poster hash: 03818...bdd 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #8 Skrevet 14. oktober 2013 Det kommer sikkert flere sjanser .. Anonymous poster hash: 3bbb8...a98 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå