Gå til innhold

Når kutter dere ut elskeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått meg en fast venn, som jeg kjenner godt.

I en situasjon hvor man treffer flere, som man vil bli kjent med, når kutter dere ut elskeren?

Det er da ikke snakk om å ha sex med de andre, for meg sier det seg selv at man kutter ut elskeren når man begynner å ha sex med èn av de andre.

Hva tenker dere, kutter dere ut elskeren når dere treffer en person mer enn èn date?

Eller når dere ser at ting kan bli seriøst?

Anonymous poster hash: 55547...f4b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sørger for å kutte ut elskeren noen måneder før jeg begynner å date noen andre. Mye bedre.

• Liker 3
Skrevet

Jeg ser an at ting kan bli seriøst. En gang sa jeg nei til å møtes etter andre gangen jeg datet en fyr jeg trodde det skulle bli noe mer med. Men nå er det ofte mange uker mellom hver gang jeg ser elskeren min. Gidder i alle fall ikke gå uten sex i flere måneder i tilfelle jeg kanskje muligens får kjemi med en jeg kanskje en vakker dag om ca fire uker blir forelsket i.

Anonymous poster hash: d2705...31c
Skrevet

I en situasjon hvor man treffer flere, som man vil bli kjent med, når kutter dere ut elskeren?

Det er da ikke snakk om å ha sex med de andre, for meg sier det seg selv at man kutter ut elskeren når man begynner å ha sex med èn av de andre.

Hva tenker dere, kutter dere ut elskeren når dere treffer en person mer enn èn date?

Jeg tenker det er rett å kutte ut elskeren når en begynner å ha sex med daten

Anonymous poster hash: a9d5d...36b

Skrevet

Jeg slutter helt å ta initiativ til andre etter første date, dersom jeg ønsker å se damen igjen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg sørger for å kutte ut elskeren noen måneder før jeg begynner å date noen andre. Mye bedre.

Så du treffer aldri folk sponant? wow.

Anonymous poster hash: 44987...6e7

Skrevet

Jeg kutter enten når jeg føler at jeg bare har lyst på den nye, eller når vi har blitt enig om at vi er monogame kjærester.

Anonymous poster hash: 44987...6e7
Skrevet

som regel elskeren som kutter ut meg...;( særlig når jeg blir keen på å henge ut mer.... sikkert fordi jeg innerst inne vil ha en kjærste.....

Anonymous poster hash: 291c6...c9e
Skrevet

Alltid synd å kutte en god elsker/elskerinne, men bør kuttes etter en periode med dating og når dere har hatt sex.

Så får dere heller plukke opp kontakten igjen senere! :fnise:

Gjest Wanderlust
Skrevet

Kutter ut elskeren om jeg føler at det kan bli noe mer og får inntrykk av at den følelsen er gjensidig.

Skrevet

I de periodene jeg går inn for å skaffe meg en kjæreste har jeg aldri elskere.

Skrevet

Hvorfor tenker du på dette nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...