Imax Skrevet 2. mai 2004 #21 Skrevet 2. mai 2004 Vi samlet alle på trappen og så fikk alle et stjerneskudd hver som de tente. Og så inn i bilen og "ha det bra". Syntes det var hyggelig (var i et annet bryllup de gjorde sånn) og morsom avslutning. Er ikke for å bare "stikke av" som en del gjør. PS! Gjør som DERE vil, det er alltid noen (her inne eller gjester) som er uenige med deres valg. Men det er jo deres bryllup - så who cares?
kimmi Skrevet 2. mai 2004 #22 Skrevet 2. mai 2004 vi sover på samme hotellet som festen... har egentlig ikke tenkt på å ha noen felles avslutning, men heller en hilsen fra bandets mic; takk for i kveld. takk for at dere ville komme, vi satte utrolig stor pris på det. gleder oss til å leve videre på minnene fra i kveld - noe slik vil jeg tro?
Murf Skrevet 2. mai 2004 #23 Skrevet 2. mai 2004 trøst deg med at ingen av oss skal i bryllupet ditt, så du kan gjøre hva du vil uansett hva vi mener M
Frk. Lykkelig Skrevet 2. mai 2004 #24 Skrevet 2. mai 2004 var ikke meningen å ta det personlig, men hadde håpet på gode forslag i stedet for negative svar.. :-( det er nå vel ikke unormalt å ville avslutte den beste dagen i mitt liv på en fin måte, å ikke bare gå fra festen? :-? Jeg skjønner godt du blir litt forbanna og lei deg. Hver og en har sine ønsker og meninger om hvordan man vil ha det, og jeg synes forslaget om lysene var veldig fint. Men uansett om man ikke synes om andres ønsker, så behøver man ikke overdrive sine negative innspill. At man kan si seg enig eller uenig er en annen sak, men man kan moderere seg i sine utsagn!
Gjest Poirot Skrevet 2. mai 2004 #25 Skrevet 2. mai 2004 Jeg er enig med Leya, jeg syns sånt blir litt svulstig. Vi skal rett og slett hoppe inn i en taxi og vinke "hadet" Enig. Jeg kan ikke fordra telyshjerter, roseoverrekkelser og lys i hjerte på glass-sanger. Men om dere ønsker en markering, så kan man jo evt ha stjerneskudd eller noe sånt? I min krets ville bibellesning blitt en litt vel alvorlig slutt på festen, synes det evt hører mer hjemme tidligere på dagen.
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2004 #26 Skrevet 2. mai 2004 Synes også måten Leya skrev sitt svar på lett kan oppfattes som sårende av ei brud som spør om råd, bare så det er sagt! Selv ville jeg heller ikke valgt en slik type for avsluttning, men det er jo for det det ikke passer meg og min mann. Vi valgte å ta til ordet og takke alle for at de kom og at de hadde vært med på å gjøre vår dag kjempe flott. Så forlot vi det gode selskap. Dette var riktig for oss. Så jeg synes kanskje at hvis dere ikke føler for en slik type avsluttning som toastmasteren foreslo, så gjør dere ikke det. Ta det på sparket eller tenk ut noe som føles riktig for dere. Du sier jo at dere er kristne og at du kunne tenkt deg at din mor leste noe fra bibelen før dere dro - hvorfor ikke? Alle gjester tåler litt lesing fra bibelen. Dessuten sier det noe om dere og deres tro og deres håp for ekteskapet.... Beklager at jeg ikke hadde så mange gode ideer å komme med. Håper dere finner den perfekte avsluttning for dere! :-)
Scorpina Skrevet 2. mai 2004 #27 Skrevet 2. mai 2004 Vi tenkte å skulle "hoppe oppå scenen", låne mic'en og si "takk for oss og sove godt, vel hjem og takk-for-at-dere-kom"-avslutning...eller no sånt - - og så hoppe i taxi'n med retning brudesuite og zzzzzzzove!! Altså, lese fra bibelen, tenne lys er jo i og for seg en hyggelig "greie"...faller nok sikkert i god jord og god smak for DERES gjester vil jeg tro ("siden dere er kristne") - for oss ville noe sånt vært...tja...hm.....øhh...*lost for words* Dessuten, når vi drar (gudene må vite når tid på mårran DET er) er nok gjestene (og vi?!) noget bedugget ja hehe..... Nei, gjør som dere føler er riktig (sorry, hadde ingen gode forslag å komme med gitt...)
Spirito Skrevet 2. mai 2004 #28 Skrevet 2. mai 2004 Jeg for min del kunne igrunnen tenke meg å hoppe strikk fra taket i armene på min kjære. Alle er forskjellige.
minniepus Skrevet 3. mai 2004 #29 Skrevet 3. mai 2004 Har vært med på sånn tenne-lys-greie. Likte ikke det. I et annet bryllup stod alle gjestene i en sirkel, så gikk brud og brudgom rundt (hver sin vei) og sa hadet til alle. Det var greit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå