Gå til innhold

Kjæresten og mor til mine barn fyller 40 - så hva...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hva gir jeg til den ungpikesktige og sporty kjæresten jeg har to barn med...hun fyller 40:-D

Noen tips fra kvinner her? Takker!

Anonymous poster hash: dbdc7...121

Videoannonse
Annonse
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Og for guds skyld ikke en food-processor eller en fleecejakke.

• Liker 18
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Høyr på Gresshoppa!!

Skrevet

Jeg fylte 40 for en måned siden og fikk det som jeg ønsket meg: en diamant på 0,5 karat (stenen har veldig god kvalitet på slip og farge). Dersom hun er glad i smykker og du har tenkt å bruke litt penger burde du vurdere det.

Jeg hadde også satt pris på reise eller spesiell opplevelse men vi har et barn på under året og slike ting var utelukket.

Anonymous poster hash: 69577...4e9

Skrevet

Hvor mye koster alt dette? Spøker...skal ikke kjøpe kjøkkenutstyr.

Skrevet

Jeg er nettopp fylt 40, og jeg ville blitt glad for skikkelig utetøy (Bergans e.l.), reise med bare kjæresten eller smykker.

Anonymous poster hash: 46993...ee8
Skrevet

Botox

Anonymous poster hash: e3535...007
  • Liker 3
Skrevet

Har spurt henne og oppfordret til at hun sier hva hun ønsker/hvordan dagen skal være men hun sier ikke noe (typisk henne).

"Spør min familie, spør din familie, spør venner" sier hun bare. Har ikke lyst til det...

• Liker 1
Skrevet

Botox

Anonymous poster hash: e3535...007

Hun har ingen merkbare rynker og ser sunn og sporty ut...

Skrevet

Finnes det noe hun hat snakket om å gjøre men ikke tatt seg tid til eller noe? Jeg for min del hadde elsket å få et kurs i en hobby jeg liker, eller hadde lyst til å ha litt innsikt i, det være sag alt fra fluebinder/ fluefiskekurs, ridetimer, fotokurs, kjeramikkkurs eller noe helt annet.

• Liker 1
Skrevet

Siden det er en rund dag bruker man jo ofte litt mer penger på gaven enn ellers.

Jeg ville, som noen her har foreslått, satset på en reise for bare dere to.

Dra til et sted (langweekend) som du vet hun hadde satt pris på?

Diamantring eller botox (!) høres absolutt ikke ut som noe en sporty kvinne (som egentlig ikke ønsker seg noe spesielt) ville ønske seg.

Dere høres ut til å være to jordnære og flotte mennesker som har det godt sammen og litt alenetid sammen er ikke å forakte i en travel hverdag med barn.

Kanskje en tur til Island hadde vært noe?

• Liker 4
Skrevet

Har spurt henne og oppfordret til at hun sier hva hun ønsker/hvordan dagen skal være men hun sier ikke noe (typisk henne).

"Spør min familie, spør din familie, spør venner" sier hun bare. Har ikke lyst til det...

Det kan jo være hun har gitt bestevenninna et hint om hva hun ønsker seg? :)

Skrevet

Kjøpe en flisjakke, og putt en ring i lomma, og når hun tar den på, og sjekker lomma, så går du ned på knær og frir til henne:D

• Liker 1
Skrevet

Siden det er en rund dag bruker man jo ofte litt mer penger på gaven enn ellers.

Jeg ville, som noen her har foreslått, satset på en reise for bare dere to.

Dra til et sted (langweekend) som du vet hun hadde satt pris på?

Diamantring eller botox (!) høres absolutt ikke ut som noe en sporty kvinne (som egentlig ikke ønsker seg noe spesielt) ville ønske seg.

Dere høres ut til å være to jordnære og flotte mennesker som har det godt sammen og litt alenetid sammen er ikke å forakte i en travel hverdag med barn.

Kanskje en tur til Island hadde vært noe?

Her var det mange tips til spørsmålet så takk alle!

Jordnær og sporty, ja, men også litt dranaqueen, dramatisk og sier nei når hun mener ja;-)!! Frustrerende men har lært mer og mer om kvinner. Sjarmerende også.

Når hun sier hun ikke ønsker seg noe så gjør hun jo det men hjelper meg ikke akkurat.

Hun har mye designerklær og vi har reist endel sammen. Hun bryr seg en del om utseendet og trener og slikt men har nok klær og parfymer.

Skrevet

Jeg ville ikke ha kjøpt diamantring med mindre du skal fri ;) Reise er jo drømmen da :)

Skrevet

Her var det mange tips til spørsmålet så takk alle!

Jordnær og sporty, ja, men også litt dranaqueen, dramatisk og sier nei når hun mener ja;-)!! Frustrerende men har lært mer og mer om kvinner. Sjarmerende også.

Når hun sier hun ikke ønsker seg noe så gjør hun jo det men hjelper meg ikke akkurat.

Hun har mye designerklær og vi har reist endel sammen. Hun bryr seg en del om utseendet og trener og slikt men har nok klær og parfymer.

Et kurs ville jeg vært veldig glad for. Reise. Kunst, kjøpt eller laget selv, evt med barna. Skjønnhetspleie, på spa kanskje? Vakkert bilde av dere, evt hele familien. En sang skrevet til henne, om du er den musikalske og kreative typen.

Skrevet

Hun har visst ønsket seg diamantring fra familien sin. Da får jeg gi blomster!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...