AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Er det mest krangling og konkurranse gjennom oppveksten, eller er/var dere veldig sammenspleiset og hadde/har stor glede av hverandre?Anonymous poster hash: 0ff48...424
Superlilje Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg har en søster som er to år eldre og en bror som er to år yngre, og vi hadde mye glede av hverandre! Vi lekte masse sammen Det var jo selvfølgelig litt krangling også, men det må man nesten regne med uansett aldersforskjell Jeg syns ihvertfall to år mellom var veldig fint. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 lillebror er 2 år yngre enn meg. han og lillesøster har alltid gått bedre overens ,det er bare 1 år mellom de. Anonymous poster hash: 5b660...d58
Gjest s@nd Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg har en bror som er to år yngre enn meg, og det var perfekt egentlig. Vi var nær i alder, men ikke altfor nært heller. Vi har aldri kranglet, ikke én gang. Vi var de perfekte lekekamerater, og var sammen hele tiden.
Sarah Dee Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg er litt mindre enn to år eldre enn den ene lillesøsteren min. Det har vært mye krangling opp igjennom tidene, men det er mest fordi vi er veldig forskjellige, har vært lite konkurranse. Nå er vi atten og seksten, og vi er ganske sammensveiset, fortsatt veldig forskjellige, men kommer godt overens. Merker at jeg føler et mye tettere bånd til henne enn mine to yngre søstre, selv om søsteren min har flyttet hjemmefra (internatskole).
Gjest Sukkerbit Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Litt søskenkjærlighet er jo vanlig, og det var det med min stesøster som er 3 år eldre også, men vi er likevel sammenspleiset og vi har hatt stor glede av hverandre
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 Søstra mi er 2 år yngre enn meg, og vi har en bror som er 4 år yngre enn heenne igjen. De to har alltid vært mer "søsken" enn jeg og søstra mi, både når det gjaldt krangling og leking - og samhold i voksen alder. Så personkjemien er nok atskillig viktigere enn aldersforskjell. Når det er sagt så lekte jeg og søstra mi ok sammen som helt små, vi bare utviklet aldri de samme interessene. Anonymous poster hash: f8662...14a
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #8 Skrevet 13. oktober 2013 Lillebror er to år yngre enn meg. Når vi var små var jeg visstnok veldig sjalu på han. Når vi begge var innafor tenårinslderen krangla vi som faen, prøvde nesten å drepe hverandre. Når vi kom over 18-20 års alderen ble vi bestevenner. Hehe. Anonymous poster hash: 2c9df...d55
Gjest Riskjeks Skrevet 13. oktober 2013 #9 Skrevet 13. oktober 2013 To år mellom alle i min søskenflokk. Selvsagt en del krangel, men i hovedsak var (og er) vi gode venner.
Noteknekk Skrevet 13. oktober 2013 #10 Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Det er litt mer enn to år mellom søstera mi og meg, og vi har hatt veldig mye glede av hverandre. Vi har hatt perioder med voldsom krangling også, men i det store og det hele har det vært mest glede. Nå som voksne har vi ganske nært forhold med nesten daglig kontakt. Endret 13. oktober 2013 av Noteknekk
L'amie Skrevet 13. oktober 2013 #11 Skrevet 13. oktober 2013 2,5 år mellom meg og søsteren min. Mye krangling opp gjennom, mye fordi vi er forskjellige, men jeg tror foreldrene våre hadde mye å si også.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #12 Skrevet 13. oktober 2013 2 år og 8 mnd mellom storebror og meg, 5 år mellom meg og lillebror. Har alltid vært nærmere min lillebror.. Anonymous poster hash: 2c3f4...eaa
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #13 Skrevet 13. oktober 2013 Har en lillesøster som er to år mindre enn meg, og vi har alltid vært kjempegode venner! Veldig glad for at vi er så tett i alder! Anonymous poster hash: 14dfb...ccd
lykkestor Skrevet 14. oktober 2013 #14 Skrevet 14. oktober 2013 Alltid vært veldig sammensveiset og idag er min bror den beste vennen jeg har egentlig. Krangler ikke, og deler alt.
MarenogAron Skrevet 14. oktober 2013 #15 Skrevet 14. oktober 2013 I underkant av to år mellom meg og lillebror. Vi kranglet MASSE, men var verdens beste lekekamerater også.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #16 Skrevet 14. oktober 2013 Broren min er 2 år eldre enn meg. Ingen(!) krangling i oppveksten, men har ikke så god kontakt nå. Fortsatt ingen problemer, har bare lite til felles. Anonymous poster hash: eb41c...a8e
MsPaddington Skrevet 15. oktober 2013 #17 Skrevet 15. oktober 2013 Vi lekte veldig godt sammen når vi var små. Tipper det var deilig for mamma, at vi klarte å underholde oss så bra med hverandre. Men så var jeg en veldig snill, rolig og lite sjalu unge også da (ikke sånn for å skryte men... ). Det kommer sikkert litt an på både unge nr. 1 og 2 hvordan det vil gå. Jeg tipper at det sikkert er litt slitsomt i starten (en unge på 2 år tar jo ikke like bra hensyn og har ikke like stor forståelse som en på f.eks. 3 år), men at det kan bli veldig deilig etter hvert hvis de fungerer bra sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå