Gå til innhold

På en skala fra 1-10, hvor avhengig er du av kaffe?

Kaffe  

48 stemmer

1. 1. På en skala fra 1-10, hvor avhengig er du av kaffe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nok en god 8'er. Elsker kaffe. Drikker ihvertfall imellom 2-3 kopper kaffe daglig, vanligvis. Ikke for å holde meg våken, men fordi det er godt. Vet ikke om det er mye, men har aldri før likt kaffe, og plutselig må jeg bare ha det! Så tre kopper kaffe daglig er mye for meg.

Er forsåvidt bra for meg, fordi det får bort søtsuget jeg ofte har... Holder meg unna godteri ihvertfall.

Hva ligger du på? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10. Jeg har har drukket kaffe hver dag og flere kopper. En dag glemte jeg det,og da hadde jeg så vondt i hodet som jeg aldri før har hatt. Det gir meg glede å drikke kaffe.

Gjest Blomst83
Skrevet

10. Får jeg ikke kaffen min blir jeg mannevond ;)

Skrevet

10. Jeg har har drukket kaffe hver dag og flere kopper. En dag glemte jeg det,og da hadde jeg så vondt i hodet som jeg aldri før har hatt. Det gir meg glede å drikke kaffe.

Jeg og, hver dag. Jeg har virkelig behov for det, av en eller annen grunn.. Men jeg får ikke vondt i hodet om jeg lar være, heldigvis.

Skrevet

1.. Liker ikke kaffe.

Skrevet

Samme her, vondtihodetnivå.
Skrevet

10. Får jeg ikke kaffen min blir jeg mannevond ;)

:fnise:

Gjest BabyBlue
Skrevet

1.

Jeg drikker kun kaffe om jeg har fått under 6 timer med søvn om natta, drikker det ikke for kos eller fordi jeg MÅ HA DET hver dag, drikker det kun som en pick me up. Jeg er i tillegg ganske sensitiv ovenfor koffein, så går rett til hodet på meg. Drikker jeg en dobbel kopp er jeg gående hele dagen på jobb.

Skrevet

1.

Jeg drikker kun kaffe om jeg har fått under 6 timer med søvn om natta, drikker det ikke for kos eller fordi jeg MÅ HA DET hver dag, drikker det kun som en pick me up. Jeg er i tillegg ganske sensitiv ovenfor koffein, så går rett til hodet på meg. Drikker jeg en dobbel kopp er jeg gående hele dagen på jobb.

Skulle ønske jeg reagerte slik på kaffe, har aldri gjort det. Jeg kan drikke 5 kopper kaffe, men likevel være like trøtt og sliten.. Kanskje fordi kroppen er så vant til det, hmm..

• Liker 1
Gjest Blomst83
Skrevet

Skulle ønske jeg reagerte slik på kaffe, har aldri gjort det. Jeg kan drikke 5 kopper kaffe, men likevel være like trøtt og sliten.. Kanskje fordi kroppen er så vant til det, hmm..

Kroppen blir nok vant til det.Jeg får heller ikke noe oppkvikkende effekt av kaffe.

Skrevet

Kroppen blir nok vant til det.Jeg får heller ikke noe oppkvikkende effekt av kaffe.

Ja det er nok det..

Skrevet

Egentlig 10, men nå som er er smelt på tjukka så er det mer 1 eller 2...

Anonymous poster hash: 39a27...96e
Skrevet

Jeg har det akkurat lik. Drikker kaffe kanskje 2-3 ganger i året og da kun for å våkne. Jeg er ikke vant til koffein, drikker heller ikke cola og derfor har koffein skikkelig effekt når jeg får det i meg.
Skrevet

På jobb og skole er det et must. Kanskje en liter til dagen i gjennomsnitt. Hjemme lager jeg meg omtrent aldri kaffe, og kan gå hele ferier uten så mye som en tanke på kaffe. Kommer rett og slett ikke på det da.

Sier 5.

Skrevet

Signerer den med; ingen kaffe=mannevond!!! Er totalt avhengig, så håper det aldri blir kaffemangel :kaffekopp:

Gjest Funky Punk
Skrevet

1...eller egentlig 0, men 1 var det laveste.

(pepsi max derimot...minst 12 :sjenert: )

Skrevet

-10. Men det var ikke noe valg.

Skrevet

Her i helgen ville sambo gå tur tidlig på morgenen. Han maste om at vi måtte komme oss av gårde, og jeg rakk ikke morgenkaffen min. Kjente meg gretten og sur helt til vi kom inn til byen. Da kjøpte jeg meg en kaffe (ikke noe som er bedre enn varm kaffe en klar og kald høstdag!!) og humøret steg betraktelig. DA innså jeg hvor avhengig jeg faktisk er! Herregud så stusselig! Men kommer jeg til å kutte ned på kaffen av den grunn? Mmmm, nei, tror ikke det ;)

Skrevet

Egentlig 10, men nå som er er smelt på tjukka så er det mer 1 eller 2...

Anonymous poster hash: 39a27...96e

"Smelt på tjukka", høres så dumt ut. Kan du ikke bare si at du har blitt gravid?

Anonymous poster hash: b11f3...cb1

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...