Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har linker eller sider til klarsynte i østfold som kommer på hjemmebesøk? eller vet hvordan jeg kan finne dette?

jeg vet at farmor som døde for snart 3 år siden fortsatt er her hos meg, jeg ville så gjerne hatt besøk av en klarsynt her som kunne kommunisert med henne for meg, ettersom dette betyr veldig mye for meg :-)

takknemmelig for alle svar :)

Anonymous poster hash: 8c860...c7b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner en sjaman som er mye nede i østfold. Men hun har ikke en hjemmeside for den delen.

Men hvis du ikke får tips om noen andre så kan du få facebook navnet hennes så du kan høre med henne. Jeg bruker henne selv og hun er flink! :)

Skrevet (endret)

Jeg kjenner en sjaman som er mye nede i østfold. Men hun har ikke en hjemmeside for den delen.

Men hvis du ikke får tips om noen andre så kan du få facebook navnet hennes så du kan høre med henne. Jeg bruker henne selv og hun er flink! :)

det hadde vært veldig fint :) hvor mye tar hun for slikt ca?

Endret av #lillemy
Skrevet

Bare pass på at du ikke blir lurt :P

• Liker 2
Skrevet

Bare pass på at du ikke blir lurt :P

ja, jeg har ikke noe peiling på dette i det hele tatt, så jeg vet liksom ikke åssen jeg skal vite hvem som er "ekte" og hvem som lurer meg trill rundt. er helt sikkert mange av de som gir seg ut for å være "klarsynte" og klarer å lure fra deg en haug med penger :frown:

Skrevet

ja, jeg har ikke noe peiling på dette i det hele tatt, så jeg vet liksom ikke åssen jeg skal vite hvem som er "ekte" og hvem som lurer meg trill rundt. er helt sikkert mange av de som gir seg ut for å være "klarsynte" og klarer å lure fra deg en haug med penger :frown:

Det er sant.

Damene fra åndenes makt virker jo "ekte" om det finnes synske eller ei er jo ikke godt å si, men det blir jo uansett en helt annen diskusjon.

Men de er vel kanskje veldig opptatt, så om de kommer på privatbesøk er jo ikke godt å si.

Men her er hvertfall hjemmesiden til

Lilli Bendriss : http://www.lillibendriss.com/index.html

Gro Helen skriver på sin side at hun ikke har mulighet til å møte folk privat. Lena Ranehag bor i Sverige og hun nye dama tror på fjøsnisser så hun ville jeg ikke tatt så seriøs :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...