AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Syns du det passer at 15 åringer spiller det? Veit d kommer an på veldig mye....men hva tenker du? Jeg kjenner ikke til spillet...Anonymous poster hash: d5048...608
Pearl2.0 Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Syns du det passer at 15 åringer spiller det? Veit d kommer an på veldig mye....men hva tenker du? Jeg kjenner ikke til spillet...Anonymous poster hash: d5048...608 Ja, ser ikke noe problem med det. Har sett på når mannen spiller det, det er mest stjeling av kjøretøy og løsing av oppdrag. Skyte noen her og der for så å stikke av igjen. Stikke av fra politiet som er i hælene titt og ofte. Finnes nok mye verre spill enn GTA. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Ja, jeg spilte serien fra GTA 3 når jeg var rundt 15 og har ikke tatt noen skade av det. Selve volden er for overdrevet og i en mørk humor-kontekst som gjør det vanskelig å ta det "seriøst", selv om 15-åringer kanskje ikke oppfatter. Det er dog mulighet for å oppleve grafisk seksuelt innhold - nakne strippere og prostituerte. Anonymous poster hash: ad27e...ad1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Det er vel en grunn til at det er satt 18 års aldersgrense på spillet.. Anonymous poster hash: c4b0f...806
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Det er vel en grunn til at det er satt 18 års aldersgrense på spillet.. Anonymous poster hash: c4b0f...806 Ja, det er en del voksent innhold. Men de fleste 15-åringer har vel sett en film med 18-årsgrense en gang? Anonymous poster hash: ad27e...ad1 1
Pearl2.0 Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Det er vel en grunn til at det er satt 18 års aldersgrense på spillet.. Anonymous poster hash: c4b0f...806 Jeg vil tro at 15-åringer nå til dags ser langt verre enn grafikkmennesker i GTA. TS hvis dere er generelt strenge så ville jeg ha nektet sønnen din å spille, men det er virkelig ikke såå ille. Hadde heller vært strengere på hvor mye han hadde fått lov til å spille da det virker å være ganske avhengighetsskapende, som mange flere spill også er.
Lech Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 Har ikke spilt spillet, men samboer spiller det en del ved siden av meg. Har enda ikke sett noe i spillet som ikke en 15år allerede har sett før, eller som jeg tenker er upassende for en 15åring.
Lutetium 71 Skrevet 13. oktober 2013 #8 Skrevet 13. oktober 2013 Ja, jeg spilte serien fra GTA 3 når jeg var rundt 15 og har ikke tatt noen skade av det. Selve volden er for overdrevet og i en mørk humor-kontekst som gjør det vanskelig å ta det "seriøst", selv om 15-åringer kanskje ikke oppfatter. Det er dog mulighet for å oppleve grafisk seksuelt innhold - nakne strippere og prostituerte.Anonymous poster hash: ad27e...ad1 Det er da barnematen i forhold til internett. 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #9 Skrevet 13. oktober 2013 Det er da barnematen i forhold til internett. Ja, jeg tror ikke spillet inneholder noe 15-åringer ikke allerede har fått med seg. Anonymous poster hash: ad27e...ad1 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #10 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg synes spillet er veldig drøyt!Anonymous poster hash: ea08a...3aa 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #11 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg synes ikke noe om det. Man bør være rundt 18 eller over. Det er et veldig voldelig spill, og man må på en måte kunne være moden nok til å distansere seg fra det og virkelig skjønne at det bare er et spill for å spille det, noe jeg ikke mener en 15-åring er. Anonymous poster hash: 6068d...36c 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2013 #12 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg synes spillet er veldig drøyt!Anonymous poster hash: ea08a...3aa Enig. Jeg har det selv, og det er kjæresten som spiller på det egentlig. Jeg synes absolutt ikke noe om de oppdragene der jeg må drepe så mange, så da shopper jeg klær og kjører vannscooter og tar flytimer i stedet jeg, for det er gøy. Anonymous poster hash: 6068d...36c
-Jiinxs- Skrevet 13. oktober 2013 #13 Skrevet 13. oktober 2013 Inneholder også tortur. Men jeg synes det kommer mer an på personen, noen kan være voksen nok til å takle det. Selv om jeg synes du kan finner plenty av verre ting på nette.
Viventium Skrevet 13. oktober 2013 #14 Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Jeg tror en 15 åring tar mer skade av all den skjermingen enkelte gjør.. Er litt morsomt, har gått forbi enkelte spillbutikker der det står en maskin du kan spille på og gta stod i og flere ungdommer sto og spilte.. Nei du får ikke lov betyr gjerne : det skal jeg værtfall gjøre!! For den yngre garde Tenker nok det er veldig mange som spiller gta hos vennene sine og foreldre aner fred og ingen fare.. Husker vi satt og spilte gta vice city, da det kom satt vi på pc på ungomskolen og ingen har tatt noe skade hittil, Og da var vi 13-14 år Endret 13. oktober 2013 av Viventium 2
TheHairyToothfairy Skrevet 14. oktober 2013 #15 Skrevet 14. oktober 2013 Det er ikke ment for barn, har aldri vært ment for barn og inneholder en hel del mer enn bare "stjeling av biler og rane gamle damer". Dette er en del kategorier forbi storyline i de fleste andre av GTA-serien. Jeg elsker spillet, koser meg stort med det - men dette hadde ikke jeg latt mine 15-åringer få leke med.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #16 Skrevet 14. oktober 2013 Klart en helt vanlig 15-åring fint kan spille GTA 5. Med mindre h*n er særs umoden og lettpåvirkelig, altså mer enn sine jevnaldrende, er det null problem.Anonymous poster hash: ab5ec...6f1 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #17 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har en haug av venner under 18 år som spiller dette spillet. Selv er jeg ikke interessert i sånne type spill, men jeg hadde ikke blitt påvirket av det om jeg skulle ha spilt det selv. Anonymous poster hash: d2a2f...9cd
Gjest Snoken- Skrevet 14. oktober 2013 #18 Skrevet 14. oktober 2013 Bare stjeling fra gamle damer og biltyveri? Haha tror ikke det. 4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #19 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har en haug av venner under 18 år som spiller dette spillet. Selv er jeg ikke interessert i sånne type spill, men jeg hadde ikke blitt påvirket av det om jeg skulle ha spilt det selv.Anonymous poster hash: d2a2f...9cd Det er ikke sånn at man spiller spillere, og så vips, så er man forandret som person fordi man er påvirket av det som skjer der. Det er ikke noe man vil merke selv nødvendigvis, men det vil sannsynligvis gjøre det like vel.Anonymous poster hash: ea08a...3aa
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #20 Skrevet 14. oktober 2013 Bare stjeling fra gamle damer og biltyveri? Haha tror ikke det. Mmm, deilig! :sAnonymous poster hash: ea08a...3aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå